Nissan Juke se nelíbí každému. V této rally úpravě je to ale úplně jiná káva

-jka / AutoRoad.cz, 5. listopadu 2017, 14:28 Google+

Nissan Juke je tu s námi již mnoho let, během kterých si získal vyhraněné základny jak fanoušků tak odpůrců. Pokud je za něco Juke kritizován, pak je to jeho výstřední "osobitý" design. Chválen ale bývá zejména pro své podvozkové vlastnosti. A právě těch využil Lars Wolfe při rallyové přestavbě. Pojďme se na ni podívat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nissan Juke Rallye

Nissan Juke Rallye | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Hned na začátek musíme přiznat, že jsme viděli již mnoho závodních přestaveb z vozů, od kterých by člověk přitom žádný závodní potenciál neočekával. A právě následující přestavba Nissanu Juke je jednou z nich. Jiný názor měl ale Lars Wolfe, majitel Juku z roku 2013. Lars je automobilový nadšenec a zřejmě i amatérský závodník, který se rozhodl přestavět svůj vůz na "drsné zacházení", ať už půjde o závody do vrchu, rally, rallycross a další automobilové disciplíny. 

I když je sériový vůz poháněný motorem s přímým vstřikováním o objemu 1,6 litru (sériový motor poskytuje výkon 140 kW/190 k při 5600 ot./min., a 240 Nm točivého momentu), motor Larse Wolfa prošel hned několika úpravami včetně výměny turbodmychadla a úpravy řídicí jednotky. Potenciál motoru byl zřejmě využit na maximum a jak je z přiloženého videa patrné, jízdní výkony jsou více než solidní. 

2013 Nissan Juke "Multipurpose Racer" (10:13) | zdroj: youtube.com

V interiéru bylo upraveno vše klasicky tak, jak bývá zvykem. Interiér byl tedy řádně odlehčen a dovybaven ochranným závodním rámem, který poskytuje posádce zvýšenou bezpečnost. Tak co říkáte, jak se vám tento Juke líbí? Z přiloženého videa vše působí velmi dobrým dojmem. Výkonu i brzdného účinku je zřejmě dostatek, řízení je pak velmi přesné a dostatečně zábavné. 

Vytisknout

Diskuze: Nissan Juke se nelíbí každému. V této rally úpravě je to ale úplně jiná káva

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

audiosystém

Nostalgie a pokrok čiší z proměny audiosystémů za posledních 40 let

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud