DISKUZE K ČLÁNKU TEST: Škoda Fabia Style 1,0 TSI 70 kW - I Fabia dokáže být stylová, nedá se však levně

Škoda Fabia je jedním z nejdůležitějších vozidel na českém trhu. Snad každý Čech ve svém životě ve Fabii alespoň jel a i ti co neměli to štěstí na ni mají svůj názor, o který se více než rádi podělí v diskuzích na internetu. Tentokrát se nám na test dostala červená Fabia hatchback v druhé nejvyšší verzi Style, s rozsáhlou příplatkovou výbavou, tříválcem TSI o výkonu 70 kW a pětistupňovou manuální převodovkou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kim C.

    Kim C.

    185.14.233.XXX
    No tak hlavně za tu cenu už je Oktavia s motorem 85kW.
    Fabia v této výbavě smysl nedává.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Kamil C.

    Kamil C.

    37.221.254.XXX
    Ta cena je příšerná, za 460tisíc jsou k mání auta o třídu vyšší a se stejnou výbavou. A nedostatků má opravdu dost, jen se o nich u nás nedovolí nikdo napsat (kdy jste naposledy četli kritický článek na některou škodovku). Máme jako služební auto v práci ve stejné výbavě (chybí jen panoramatická střecha). Spotřeba pokud člověk jezdí normálně je kolem 6-6,5 litrů. O nutnosti vozit v kufru olej na dolití (to se škoda od dob 120 moc neposunula) nemluvě. Na 16 kolech je to jak na trakaři a to už se nebudu rozepisovat o těch příšerných ostrých plastových výplní zadních dveří. Nechápu jak někdo ještě v dnešní době může nabízet za příplatek věci, které většina automobilek dává do základu jako standart. Cena uvedeného modelu je ve srovnání s konkurencí o cca 80-100tisíc vyšší.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Pavel S.

    Pavel S.

    89.177.227.XXX
    líná, těžká naleštěná bída v laciným plastu, výsměch v druhé nejvyšší verzi Style, s rozsáhlou příplatkovou výbavou, tříválcem TSI to bych nechtěl ani zadarmo... 02

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Aviar Motors R67

Aviar Motors R67, kříženec Mustangu a Tesly, Model S umí stovku za 2,2 s!

Delage D12

Značka Delage se vrací ve velkém stylu

VLF Force 1

Na prodej je super vzácný VLF Force 1, jeden z pouhých pěti vyrobených

Autobazary

Čeho se zájemci o ojetý automobil bojí nejvíc? Stočený tachometr to kupodivu není

Lexus NX 300h

Test Lexus NX 300h 4x4 E-FOUR, prémiové SUV jde vlastní cestou

Lexus zlepšuje viditelnost v noci a zvyšuje bezpečnost na silnicích

PŘÍMO OD VÝROBCE. Prémiové vozy za lákavou cenu na internetu? Předváděcí, skladové i použité

Britským policistům došla trpělivost, ujíždějící motorkáře začala srážet

Co dělat, když máme dopravní přestupek v zahraničí? Výše pokut v Čechy oblíbených zemích

Závod Babet

Mezinárodní dvanáctihodinový závod Babett

Uber

Nová jednoduše fungující aplikace Uberu zvyšuje bezpečnost pasažérů

BYD Han EV

BYD přiváží do Evropy svůj prémiový sedan Han EV, z 0 na 100 km/h umí za 3,9 s

SUV Peugeot 3008 Hybrid4 nabízí výkon 300 koní

Registrace nových vozů prozradily změny. Jak se tedy v Česku díváme na ekologii aut?

Laurin & Klement Voiturette A, první automobil s Mladé Boleslavi.

Cesta časem s dvanácti milníky historie Škody

Ilustrační foto

Virtuální prohlídky vozů šetří klientům čas

Thomas Schäfer se ujímá funkce předsedy představenstva společnosti Škoda Auto

Konec spekulací. Thomas Schäfer byl potvrzen novým předsedou představenstva Škoda Auto

Volkswagen Arteon

Zákazníci již mohou objednávat nové modely Volkswagen Arteon a Arteon Shooting Brake

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama