DISKUZE K ČLÁNKU Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Formule 1 nebude dle svých představitelů nikdy plně elektrická, jak je v současné době v módě v automobilovém průmyslu. Spalovací motory v ní mají velkou budoucnost, dokonce se v ní uvažuje o zajímavém přechodu na ty dvoudobé.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 25.01.2020 16:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 24.01.2020 09:57
Super dokument. :-) http://www.youtube.com/watch… »
» jon (Hlasoval 1 člověk) 24.01.2020 19:43
Dvě kliky jsou v pohodě. Ono to stejně musí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Moc bych si přál, aby se tyhle motory v F1 staly skutečností.
    Byl by to velice významný krok pro ekologické myšlení celého lidstva.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.99.177.XXX
    ... a Němci budou zase na špici. patenty z dob Trabise a Warťase mají v Německu, jen to místo Merglu bude VW, kterému dnes patří fabrika ve Cvikově a Opel, který vlastní Eisenach 18
    ale vážně by se mi to líbilo mnohokráte víc, než nějaký elektrosr**ky. otočit to na bok, mít to jako boxera s nizoučkým těžištěm - to by určitě nejednoho kostruktéra potěšilo. nějaký ten čmoudík by taky nebyl na škodu a o zvuk bych se rozhodně nebál. a že by to mohlo být poruchovější ( jako píše Miroslav D ), než současné držáky? opět další plus pro nepředvídatelnost výsledků.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Super dokument. :-)

    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        18

        Noóóó teď jsi mě dostal. 01 12 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          217.31.62.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Dvě kliky jsou v pohodě. Ono to stejně musí pracovat v symbióze, protože ty válce mají společný spalovák.
            Co se týká toho posazení motoru, ten motor půjde položit a bude to jako boxer. Což je pro F1 výhodnější než Véčko.
            Chlazení v tom případě také nebude problém. A hádat se to nebude. Ty kliky budou přes soukolí pohánět jednu hřídel. Ty válce si tedy pomohou vzájemně.

            Ale je tu jedna věc, které bych se bál. V případě dvoutaktu se nám zase navrátí hodně vysoké otáčky. V případě přeplňovaného motoru to může být klidně kolem 20.000. A závodní dvoutaktní motor je hodně náchylný na pístní kroužky. Aby to jelo, nemůže být moc bohatá směs. Navíc to pak hulí jak blázen. Trochu se to přechudí a z pístu a kliky toho moc nezbude, pokud praskne pístní kroužek a dostane se do spalováku.
            Ale na druhou stranu, dodnes se o vývoj dvoutaktů starají malé továrničky na motorkárové motory. Když si ty motory vezme do parády kterýkoli motorář z F1, tak se to hodně posune. 04

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama