DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace v režii Hamiltona

Kvalifikaci na GP Španělska ovládl Lewis Hamilton. Druhý skončil Valtteri Bottas a třetí Max Verstappen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace v režii Hamiltona

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 17.08.2020 05:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 10 lidí) 15.08.2020 16:45
Jinak německé média píší, že jestli Vettel tento… »
» HellHogr (Hlasovalo 8 lidí) 15.08.2020 16:35
Nevíte někdo co se stalo s live timingem? ten mi… »
» HellHogr (Hlasovalo 8 lidí) 15.08.2020 16:58
Renault včera předložil FIA dokument, který i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Hogře, k souboji Kvjat Gasly bych argumentoval body (letos zatím 12:2, vloni po GP Belgie 32:10), ale vy byste mi zase vysvětlili jak body nejsou určující když se vám to hodí, takže jaksi jsem se už ani nenamáhal argumentovat 12

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Honda v INDY válí. V první dvanáctce pouze jeden Chevrolet.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      A co je jim to platné, když v Indy 500 je hlavní závod 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Skutečnou výkonnost opravdu uvidíme až v závodě, ale už teď je jasné, že Honda zabrala nejen v F1, ale taky v sérii INDY. Přitom v obou sériích začínala Honda jako propadák.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          Tak Chev je nastavený hlavně na závod a to říkali všechny jeho týmy, uvidíme, ale v Indy ta Q je fakt je jen formalita

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jaro J.

            Jaro J.

            78.98.247.XXX
            asi tak... ak sa dobre pamatam, tak napr Monty vyhral svoju poslednu Indy500 z 30miesta na starte...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Ano, kvalda v INDY je spíše zábavou pro diváky a trenál pro závodníky.
            Ale ten počet stejných motorů na čele bych už tak moc nepodceňoval.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Vettel zahodil titul, v Monaku 2016 vynadal týmu během Q, že mu nepřiprevili dobře pneu a tým je totálně v rozkladu .. nikdo nic ... Alonso táhl tým i když byl na odchodu, kritizoval tým za špatné přípravy v Q .. aLoNsO rOzLoŽil FeRrAri 18

    + 8 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Slabý výraz. 12

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          No jo panáček zase nepřizná barvu 14

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nevím, co přesně mám přiznávat. Myslím, že tyto věci jsme probírali mnohokrát a nemám k tomu co dodat.
            Jednu věc by sis nově mohl povšimnout. Podívej se na rozdíl ve výkonnosti MercedesxRB v kvalifikaci a závodech. Podle tvé teorie mají jezdci Mercedesu jasně o 1s na kolo rychlejší auto, tak jediné vysvětlení toho, proč tomu tak v závodech není může být to, že je MAx o třídu lepší pilot, než Hamilton. 12
            Já osobně si to nemyslím. Podle mne je evidentní, že kvalifikační rychlost Mercedesu (nebo spíš RB) je jinde než ta závodní. Ale podle vašcih hodnocení sezon 2010-2013 to není možné. Takže Max je Bůh. 12

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.253.XXX
              Všiml sis, že 2014 přešlo na jiný typ motorů? Asi ne 18

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.253.XXX
                Aby si nemusel dlouho přemýšlet, ano měnili a k tomu přišli tzv party módy, takže Q je teď o něčem jiným, další věc je, jestli sis nevšiml, tak se jelo více závodů než jen minulý, kde Mercedes doplatil na teplo a pneu, takže tvoje teorie má další trhliny

                + 5 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Kdyby jsi sledoval co o těch závodech říkají lidé z F1, tak je to více o gumách, než o párty módech, takže přesně o tom samém, o čem to bylo tehdy. Když už pominu fakt, že různé motorové mapy pro kvalifikace byly už tehdy a že RB měl vychytávky, které jim pomáhali právě v kvalifikacích a prvních kolech závodů.
                  Ale rozebírat to s někým, kdo chce jen nadávat na Vettela a RB a bude ignorovat všechno, co se mu nehodí, nemá smysl. Aneb "foukání se zakázalo v Silverstone a předpisy RB nijak nepostihly". To vystihuje vše.
                  Až budeš mít něco nového, jako důkaz toho jak bylo Ferrari pomalejší v závodech, nezaložený na rochlosti Vettela v kvalifikaci, ozvi se.

                  + 1 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.253.XXX
                    Miku ale ty prostě zase mluvíš schválně mimo téma, mluvil jsem o výkonech Vettela ve Ferrari a Alonsovi ve Ferrari, zase to převracíš na něco jinýho a ještě to je stejně s trhlinama, tak proč se tak stíráš?

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama