Haas nemůže za meziroční pokles výkonnosti, Magnussen poukazuje na dodavatele motorů

Petr Hlawiczka, 16. července 2020, 06:10 Google+

Haas letos společně s Williamsem patří k nejpomalejším týmům Formule 1. Za propad podle Kevina Magnussena nemůže samotná americká stáj - ta podle něj s monopostem neudělala nic špatně. Prstem spíše poukazuje na dodavatele pohonných jednotek - na Ferrari.

Počet komentářů:  75 komentářů (Poslední 17.07. 22:56) Napište svůj názor
Kevin Magnussen s Haasem VF-20 během testování v Barceloně

Kevin Magnussen s Haasem VF-20 během testování v Barceloně | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Během uplynulých dvou víkendů zajížděl Haas na Red Bull Ringu o šest desetin pomalejší časy než loni, zatímco většina soupeřů se zlepšila. Co vedlo k meziročnímu poklesu, když na aerodynamice během zimy usilovně pracovali?

"Vůbec si nemyslím si, že by tým postavil horší auto. Má to jiné důvody. Když se podíváte na všechna auta poháněná Ferrari, tak tam jsou určité podobnosti. Myslím si, že to je zřejmě to, co nás trochu drží zpátky," poukazuje otevřeně Magnussen také na výkonnost stáje z Maranella i Alfy Romeo.

Během předsezónních testů FIA prozradila, že se po loňském vyšetřování podezřelé pohonné jednotky s Ferrari tajně dohodla na určitých kompenzacích.

img-responsive

Všechny vozy poháněné motorem Ferrari jsou podle Magnussena na rovinkách letos pomalejší | foto: Pirelli

Došlo také k úpravě pravidel, která mají dopad na výkon jejich motoru. Detaily dohody ovšem zůstávají utajeny, byť ostatní týmy bojovaly o jejich zveřejnění.

"O tom boji nic nevím, ani nevím, jestli tam nějaký probíhá. Vidím jen to, že jsme na rovinkách ve srovnání s minulým rokem pomalejší. Museli jsme volit nižší přítlak než loni. To je vše, co vím," pokračuje dánský pilot, jenž se svým týmovým kolegou Romanem Grosjeanem letos ještě nebodoval.

"Ani nemůžu s jistotou říct, že to je motorem. Jen usuzuji, že jsme pomalejší na rovinkách a že jsme se museli zbavit větší úrovně přítlaku než minulý rok," dodává 27letý pilot stáje Haas.

Vytisknout

Diskuze: Haas nemůže za meziroční pokles výkonnosti, Magnussen poukazuje na dodavatele motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 17.07.2020 22:56 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 75 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mattia Binotto v Melbourne

Binotto má nůž na krku, tvrdí italský tisk

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

  2. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud