Hyundai se na ženevském autosalonu 2020, který se uskuteční ve dnech od 5. do 15. března, zaměří na téma „Opravdový pokrok už je za dveřmi“. Hyundai v Ženevě vystaví ve světové premiéře zcela nový model i20 a nový model i30. Kromě toho představí také svůj nejnovější koncepční vůz, který je ztělesněním aktuálního vývojového stupně designérské filozofie „Smyslná sportovnost“.
Motto „Opravdový pokrok už je za dveřmi“ poukazuje na novou vizi značky Hyundai, „Pokrok pro lidstvo“, v níž Hyundai usiluje o zlepšování kvality života lidí inovativním přístupem k mobilitě, v níž hlavní roli hraje člověk spolu se svými požadavky. „Opravdový pokrok“ vyjadřuje nejen směr, jímž se Hyundai ubírá, ale také vzdálenost, kterou tato značka na své cestě již překonala.
Hyundai odhalí další aspekt své designérské filozofie, „Optimistický futurismus“, jehož cílem je udržovat v rovnováze přírodu a techniku, emoce a praktičnost. První hmatatelný výsledek tohoto přístupu bude odhalen v Ženevě v podobě nového koncepčního elektromobilu, zkonstruovaného na základě globální modulární platformy pro elektromobily Hyundai.
Na ženevském autosalonu 2020 oslaví světovou premiéru zcela nový i20 a nový i30. Zcela nový model i20 disponuje kompletně novým designem a je prvním modelem značky Hyundai v Evropě v nejnovějším designérském stylu „Smyslná sportovnost“. Mnoha vylepšeními se může pochlubit také nový i30. Společnost navíc představí oblíbený model i30 Kombi ve verzi N Line. To znamená, že sportovní stupeň výbavy bude poprvé k dispozici pro všechny karosářské verze modelu i30.
„Na letošním autosalonu v Ženevě názorně ukážeme, že u značky Hyundai opravdový pokrok už je za dveřmi. Do konce letošního roku budou elektrifikovány více než tři čtvrtiny našeho produktového portfolia,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Máme velkou radost, že můžeme představit náš nový elektrifikovaný koncepční vůz a ve světové premiéře také vystavit zcela nový model i20 a nový i30.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?