DISKUZE K ČLÁNKU Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

F1 během poslední doby významně zvyšuje počet velkých cen. Jak na tento fakt nahlíží Claire Williamsová?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 20.08.2019 15:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kelner (Hlasovali 3 lidé) 19.08.2019 18:07
V sezoně 2005 bylo 18 závodů . A stačilo … »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 19.08.2019 17:07
Na tom co říká něco je .....o tom žádná. »
» Jirka_1 (Hlasoval 1 člověk) 20.08.2019 15:21
Pamatuji si 16 závodů a nikdo si nestěžoval.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Pamatuji si 16 závodů a nikdo si nestěžoval. Podle mě je to pitomost, lidi potřebují oddych a týmy víc času na vymýšlení a vývoj. Každý závod navíc stojí peníze. Amíci to prostě vedou do kopru.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    88.146.233.XXX
    Jak vidí cokoliv šéfka Williamsu je naprosto nepodstatné. Ona je něco jako Monisha v Sauberu. Totální hrobař týmu.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.166.XXX
    Z mého pohledu záleží, jaké tratě se pojedou. Chci, aby zůstaly moje oblíbené, a na zbylé se koukat nemusím.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Problém vůbec není v počtu závodů, ale především v penězích. A taky v systému jakým F1 funguje. V tomhle způsobu podnikání totiž si nejde řeknout dost, tohle mi už stačí. Tady se musí makat na krev nonstop a i velice drobné zaváhání se pak těžce projeví na výsledcích.
    Další problém je zvýšený počet zaměstnanců. A to nejen těch kteří cestují po závodech, ale taky v dílnách. A tady to samozřejmě nekončí. Více závodů znamená i větší počet dílů, takže je třeba zvýšit i počet zaměstnanců ve výrobě. Samozřejmě větší výroba zabere větší prostor, ale taky více technického zařízení.
    Prostě když se tohle všechno sečte, tak už je to pořádný darda a né všechny týmy by tohle nemusely ustát bez úhony.

    Přesto mám závody rád a většímu počtu závodů bych se jako divák vůbec nebránil.


    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    V sezoně 2005 bylo 18 závodů . A stačilo to aby byla pěkná sezona.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak jasný....holt chtějí za stejné peníze co dají týmům, vydělat více. To se pochopit dá....a k tomu potřebují prodat více závodních víkendů a TV práv.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Na tom co říká něco je .....o tom žádná.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    už teď se mi stává, že závody nevidím, protože jsou opravdu skoro každý týden. mám ale obavu, že by při snížení počtu ubyly okruhy, které jsou zajímavé pro diváky, ale ne finančně zajímavé pro promotéra.
    další možností je obnovení nemistrovských závodů, které by mohly nahradit testování, nebo pravidlo o počtu započítávaných závodů. řekněme 20 z 25 - a týmy by pak na některé nemusely jezdit. to ale nemůže projít - dokážete si představit, že někam nepřijede Ferko? 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama