DISKUZE K ČLÁNKU "Auto reaguje na změny, vylepšení na rozdíl od loňska fungují," pochvaluje si McLaren

McLaren věří, že v průběhu sezóny 2019 dosáhne dalších pokroků. Jejich monopost MCL34 totiž reaguje na prováděné změny a nové díly způsobem, jaký u jeho předchůdce neznali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Auto reaguje na změny, vylepšení na rozdíl od loňska fungují," pochvaluje si McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 22.05.2019 19:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 22.05.2019 12:57
Proč? protože odvádí nejlepší práci? bože fakt… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2019 10:10
Mimochodem, zatím to s přeháňkami pro Monacký… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2019 11:24
Spíše by to mohl Mercedes jak to jen říci,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Je fajn že vylepšení fungují, ale zrovna to Španělsko bylo výkonnostně katastrofa. Ale snad ví co dělají a jdou správnou cestou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jde jim o 4té místo a zjištění, zda umí ještě stavět auto a vylepšovat ho. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        4té místo je lepší než 5té z pohledu financí, ale z hlediska výkonnosti je důležité posunout se opravdu na čelo středu pole a začít stahovat čelo...ten odstup středu pole je od F či RB obrovský, o Mercedesu nemluvě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jenže to máš při těchto pravidlech už jen zbytek letoška a příští rok, to pro McLaren hnát se za špičkou nemá cenu. Jakmile vyjdou pravidla musí se vším co má vrhnout na nové schéma, tam se bude tvořit budoucnost McLarenu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Přesně tak, potřebují nastavit organizaci a vrhnout se na nová pravidla.

            Ještě je otázka, zda zůstanou u Renaultu. Osobně si myslím že ano, protože ač posměvačků je hodně a svým způsobem někdy( zpětně vzato) i opravněně, tak oni ten motor posunou, že bude opravdu dobrej. Sice spekuluji, ale myslím si to.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Ano s tím nelze než souhlasit.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mimochodem, zatím to s přeháňkami pro Monacký formulový víkend nevypadá špatně, mohlo by to Monako trochu zpestřit 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To je dobře, ale mám bobky z toho předního křídla. Po vzoru Ferrari a Alfy jde vidět že s tímto typem křídla je s pomalými zatáčkami problém. Rád se v Monaku nechám vyvézt z omylu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      No jo sakra, oni kopírují Ferrari.....a já je dal v tipu tak vysoko, sakra 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.50.XXX
      Pokud se podíváš na STR, mají od Barcelony naprosto stejný vzor předního křídla, ALE u McLarenu či STR to křídlo není tak agresivní jako u Ferrari nebo Alfy 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ztráta je velká, za to moc chválit nejde a to ani když odečtu Mercedes. Ale dobrá, jde o to nastavit proces výstavby monopostu na level TOP3. A to nebude jednoduché. Uvidíme jak se s tím popasují. Letošek a přiští rok bude o tom, aby skončili čtvrtí, na víc rozhodně nebude a ani do toho nebudou myslím "nesmyslně" investovat. Ztráta je velká, to nejde jednoduše dohnat. Taky je potřeba věřit, že Renault ještě vylepší motor, na stolici prý mají opět něco zajimavého. Jenže to konkurence nejspíše také.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama