DISKUZE K ČLÁNKU

Volkswagen chystá levnou značku po vzoru Dacie. Její jméno vás překvapí

Dacia se stala nečekaným úspěchem, který se od té doby snaží zopakovat i jiné koncerny. Úspěchem se stal například Baojun, levná značka GM, nebo Venucia, která patří pod Nissan. Nově se do hry zapojuje Volkswagen, který zřejmě brzy představí svojí levnou značku Jetta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Nejlepší názory

» František J. (Hlasoval 1 člověk) 13.02.2019 01:49
Žádné auto není ideální. Ale po osobních… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • František J.

    František J.

    37.188.165.XXX
    Žádné auto není ideální. Ale po osobních zkušenostech je každý vůz značky ,,Škoda" plný tzv. kur-vít-ek, které si musí normální řidič sám vydedukovat, najít, a v krajním případě sám nahradit normálními díly nebo ekvivalenty s delší životností. Dá-li to do autorizovaného servisu, dostane tam opět kur-vít-ko z provozu ,,Škoda".

    + 1 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • SandStorm

    SandStorm

    89.18.44.XXX
    Aby tam všechno nevrzalo jako v Dacii 12

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Vážení hádalové, Škoda se musela prodat, aby nezanikla, protože s jejich 180 000 vyrobenými vozy ročně neměla šanci na přežití. Rozhodovalo se mezi Renaultem a VW, nakonec se rozhodlo pro VW, který o škodovku silně stál, protože si rozebral Favorita a zjistil, že jde o velmi vyspělou a podařenou konstrukci (v té době). Takže pochopil, že máme schopné lidi a tudíž do toho šel s tím, že Škoda Auto bude v rámci koncernu konzervativní značkou a jelikož se jim nepodařilo koupit Alfu, tak jako sportovní značkou měl být Seat, což se zase tak moc nepovedlo už jen tím názvem a umístěním výroby ve Španělsku. Ale budiž. Proto od škodovek nečekejte emoce, které jsou krátkodobou záležitostí, čekejte užitnou hodnotu a bytelnost s tím, že esteticky bude spíš nezajímavá proti jiné konkurenci, ale i po letech bude design hodnocen stejně jako na začátku.

    O Volvu nic nevím, navíc Volvo je jiná kategorie, s čím by jim chtěli konkurovat nemám tušení.
    Při koupi škodovky měli jen Favorita s jedním motorem, udělali na něm tzv. 548 zlepšení, hned to bylo lepší auto a jelikož už bylo dlouho na trhu a nový model ještě nebyl vyvinut, udělal se facelift jak zvenku, tak zevnitř, přidaly se motory a najednou jsme měli auto, na které se přestaly dělat vtipy a začalo být vyhledávané. Facelift Fava byl zvolen proto, že původní konstrukce byla zdařilá, i když si to zde mnozí co tomu vůbec nerozumí, nemyslí. Je totiž rozdíl v tom, jaká je konstrukce a jak se pak takové vozidlo daří zrealizovat ve výrobě. S 2 500 vězni, kteří měli výrobu na háku to fakt není žádný med...

    A všem těm, co neustále škodule haní bych doporučil se zamyslet nad tím, proč jsou škodovky tak oblíbené a prodejní počty neustále rostou. Určitě to nebude tím, že nejsou emoční, natož špatná auta...

    P.S.: byl jsem nucen si pořídit nové auto, hádejte, co jsem si koupil... Zase Octavii combi... 13 Už mám šestou...

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Vlastimil Z.

    Vlastimil Z.

    81.31.39.XXX
    Kde vzal autor informaci že Škoda měla být levná značka, viděl jsme dokument kde německý manager říkal že chtěli škodovku postavit do pozice proti Volvo a udělat z ní auto s vyšší bezpečností aby konkurovala Volvu a trochu Saabu, ale aby zároven neohrožovala nemecké vozidla, to že se nakonec vyprofilovala do konkurence VW je vedlejší.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • Surcuf

      Surcuf

      194.228.76.XXX
      To je přeci pitomost....Šáde mělo konkurovat Hnůj-dej a Kie, s tím jak tyto značky ale rostly a strkaly nos do "lepší" společnosti, musela se přizpůsobovat i Šáde a jelikož VW tolik nahoru nemohl, jsme tam, kde jsme...…, zůstat Škoda v intencích Dacie, neměla by ani takové obraty , ani takové zisky....nejméně se jim povedl Seat, to je průšvih.....
      Na Volvo nemá ani většina modelů VW, to spíše Audi, srovnávat ho se Škodovkou je blbina ….., nezapomeň, že když to koncern koupil, měli model Felicie - hniju už ve fabrice a to bylo vše....

      + 0 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
      • Jan J.

        Jan J.

        89.239.24.XXX
        Když VW kupoval Škodu, vyráběla Favorit a jeho vylepšenou verzi ještě nějakou dobu v rámci koncernu. Pokud tohle nevíš, proč bychom měli věřit tvým nesmyslům o tom, kdo měl nebo má komu konkurovat?

        + 0 / − 0

        Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
        • Surcuf

          Surcuf

          194.228.76.XXX
          A co je Felda? :-))) Překarosovaný Fáčko…..Experte.

          + 0 / − 0

          Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
          • Jan J.

            Jan J.

            89.239.24.XXX
            Máš recht. Takže když VW kupoval Škodovku, měla jeden model - překarosovaný Fáčko hniju už ve fabrice.

            + 0 / − 0

            Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Skypi

    Skypi

    185.220.101.XXX
    No řekl bych že se to stejně nedostane do evropy takže nostres

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • Standa P.

      Standa P.

      194.228.20.XXX
      nedostane to je pravda a nebo to bude drahý místo levný ,ono každý si furt mysli že má 300 000 pod peřinou

      + 0 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Kerosin

    Kerosin

    193.35.102.XXX
    No doufám, že sem tu sračku nebudou dovážet.

    + 0 / − 3

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • Standa P.

      Standa P.

      194.228.20.XXX
      sr.čka jste vy Kerosin důležitý aby auto mě dovezlo kam má a ne že se mi pos.re po cestě jen nafoukaný deb.love jezdi v Passatech a golfech a když to ani není německé vše se vyrábí po cely Evropě tak jaký je to německé auto

      + 0 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
      • Kerosin

        Kerosin

        193.35.102.XXX
        Děkuji za hodnocení mé osoby, i kdy mě neznáte.
        A vůbec mi nešlo o zemi původu - ale o pohonnou jednotku. V Číně se vyrábí kvanta daleko levnějších, kvalitnějších a HLAVNĚ elektrických aut.
        Takže jsem možná měl přesněji napsat " doufám, že se nebudou tu FOSILNÍ sračku dovážet".
        A o soudobé německé produkci si též myslím svoje - je to při nejmenším ostuda.
        Takže představa, že se na našem trhu objeví z Číny dovážená lacinější kopie zastaralé koncepce VW je mi vskutku odporná.

        + 0 / − 2

        Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Kroupy dokáží napáchat na karoserii automobilu obrovské škody

Do Česka míří první bouřky, jak ochránit auto před kroupami?

Toyota Corolla

Nejlepší hybrid na světě? Britové mají jasno

Dodge a Mopar představili nový motor 426 Hemi 'Hellephant', který se poprvé představil pod kapotou upravené Dodge Charger z roku 1968 "Super Charger"

Veteráni s výkonem přes 1 000 koní? Mopar zahájil prodej motorů Hellephant

Tažný kůň vysvobodil zapadlý Ford Focus (Facebook/Jerome Mouret)

Jediný živý kůň dokázal to, co nezvládly desítky těch pod kapotou

Závodní speciál Nissan GT-R týmu Franco Scribante Racing

Závodníci proměnili Nissan GT-R v okřídlenou bestii. Má 1600 koní a může jezdit po stropě

Koncepční kupé Tudor ze ženevského autosalonu 2002 patří dodnes k nejhezčím Škodám.

Nejkrásnější koncept, jaký Škoda nevyráběla: Tudor byl tak úchvatný, až ho někdo ukradl

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama