DISKUZE K ČLÁNKU

Volkswagen chystá levnou značku po vzoru Dacie. Její jméno vás překvapí

Dacia se stala nečekaným úspěchem, který se od té doby snaží zopakovat i jiné koncerny. Úspěchem se stal například Baojun, levná značka GM, nebo Venucia, která patří pod Nissan. Nově se do hry zapojuje Volkswagen, který zřejmě brzy představí svojí levnou značku Jetta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Volkswagen chystá levnou značku po vzoru Dacie. Její jméno vás překvapí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 13.02.2019 01:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» František J. (Hlasoval 1 člověk) 13.02.2019 01:49
Žádné auto není ideální. Ale po osobních… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • František J.

    František J.

    37.188.165.XXX
    Žádné auto není ideální. Ale po osobních zkušenostech je každý vůz značky ,,Škoda" plný tzv. kur-vít-ek, které si musí normální řidič sám vydedukovat, najít, a v krajním případě sám nahradit normálními díly nebo ekvivalenty s delší životností. Dá-li to do autorizovaného servisu, dostane tam opět kur-vít-ko z provozu ,,Škoda".

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SandStorm

    SandStorm

    89.18.44.XXX
    Aby tam všechno nevrzalo jako v Dacii 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Vážení hádalové, Škoda se musela prodat, aby nezanikla, protože s jejich 180 000 vyrobenými vozy ročně neměla šanci na přežití. Rozhodovalo se mezi Renaultem a VW, nakonec se rozhodlo pro VW, který o škodovku silně stál, protože si rozebral Favorita a zjistil, že jde o velmi vyspělou a podařenou konstrukci (v té době). Takže pochopil, že máme schopné lidi a tudíž do toho šel s tím, že Škoda Auto bude v rámci koncernu konzervativní značkou a jelikož se jim nepodařilo koupit Alfu, tak jako sportovní značkou měl být Seat, což se zase tak moc nepovedlo už jen tím názvem a umístěním výroby ve Španělsku. Ale budiž. Proto od škodovek nečekejte emoce, které jsou krátkodobou záležitostí, čekejte užitnou hodnotu a bytelnost s tím, že esteticky bude spíš nezajímavá proti jiné konkurenci, ale i po letech bude design hodnocen stejně jako na začátku.

    O Volvu nic nevím, navíc Volvo je jiná kategorie, s čím by jim chtěli konkurovat nemám tušení.
    Při koupi škodovky měli jen Favorita s jedním motorem, udělali na něm tzv. 548 zlepšení, hned to bylo lepší auto a jelikož už bylo dlouho na trhu a nový model ještě nebyl vyvinut, udělal se facelift jak zvenku, tak zevnitř, přidaly se motory a najednou jsme měli auto, na které se přestaly dělat vtipy a začalo být vyhledávané. Facelift Fava byl zvolen proto, že původní konstrukce byla zdařilá, i když si to zde mnozí co tomu vůbec nerozumí, nemyslí. Je totiž rozdíl v tom, jaká je konstrukce a jak se pak takové vozidlo daří zrealizovat ve výrobě. S 2 500 vězni, kteří měli výrobu na háku to fakt není žádný med...

    A všem těm, co neustále škodule haní bych doporučil se zamyslet nad tím, proč jsou škodovky tak oblíbené a prodejní počty neustále rostou. Určitě to nebude tím, že nejsou emoční, natož špatná auta...

    P.S.: byl jsem nucen si pořídit nové auto, hádejte, co jsem si koupil... Zase Octavii combi... 13 Už mám šestou...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vlastimil Z.

    Vlastimil Z.

    81.31.39.XXX
    Kde vzal autor informaci že Škoda měla být levná značka, viděl jsme dokument kde německý manager říkal že chtěli škodovku postavit do pozice proti Volvo a udělat z ní auto s vyšší bezpečností aby konkurovala Volvu a trochu Saabu, ale aby zároven neohrožovala nemecké vozidla, to že se nakonec vyprofilovala do konkurence VW je vedlejší.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Surcuf

      Surcuf

      194.228.76.XXX
      To je přeci pitomost....Šáde mělo konkurovat Hnůj-dej a Kie, s tím jak tyto značky ale rostly a strkaly nos do "lepší" společnosti, musela se přizpůsobovat i Šáde a jelikož VW tolik nahoru nemohl, jsme tam, kde jsme...…, zůstat Škoda v intencích Dacie, neměla by ani takové obraty , ani takové zisky....nejméně se jim povedl Seat, to je průšvih.....
      Na Volvo nemá ani většina modelů VW, to spíše Audi, srovnávat ho se Škodovkou je blbina ….., nezapomeň, že když to koncern koupil, měli model Felicie - hniju už ve fabrice a to bylo vše....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jan J.

        Jan J.

        89.239.24.XXX
        Když VW kupoval Škodu, vyráběla Favorit a jeho vylepšenou verzi ještě nějakou dobu v rámci koncernu. Pokud tohle nevíš, proč bychom měli věřit tvým nesmyslům o tom, kdo měl nebo má komu konkurovat?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Skypi

    Skypi

    185.220.101.XXX
    No řekl bych že se to stejně nedostane do evropy takže nostres

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Standa P.

      Standa P.

      194.228.20.XXX
      nedostane to je pravda a nebo to bude drahý místo levný ,ono každý si furt mysli že má 300 000 pod peřinou

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kerosin

    Kerosin

    193.35.102.XXX
    No doufám, že sem tu sračku nebudou dovážet.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Standa P.

      Standa P.

      194.228.20.XXX
      sr.čka jste vy Kerosin důležitý aby auto mě dovezlo kam má a ne že se mi pos.re po cestě jen nafoukaný deb.love jezdi v Passatech a golfech a když to ani není německé vše se vyrábí po cely Evropě tak jaký je to německé auto

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kerosin

        Kerosin

        193.35.102.XXX
        Děkuji za hodnocení mé osoby, i kdy mě neznáte.
        A vůbec mi nešlo o zemi původu - ale o pohonnou jednotku. V Číně se vyrábí kvanta daleko levnějších, kvalitnějších a HLAVNĚ elektrických aut.
        Takže jsem možná měl přesněji napsat " doufám, že se nebudou tu FOSILNÍ sračku dovážet".
        A o soudobé německé produkci si též myslím svoje - je to při nejmenším ostuda.
        Takže představa, že se na našem trhu objeví z Číny dovážená lacinější kopie zastaralé koncepce VW je mi vskutku odporná.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Opel Insignia Country Tourer 4x4 2.0 CDTI

TEST: Opel Insignia Country Tourer 4x4: Pohodlný, prostorný a neuvěřitelně zábavný na sněhu

Pařížští hasiči se snažili najít motor ohořelého Porsche Cayman v předním úložném prostoru

Francouzští hasiči si uřízli pořádnou ostudu při hašení Porsche

BMW X3 M a X4 M

VIDEO: BMW X3 M a X4 M se poprvé předvádí za jízdy, jejich zvuk si vás zaručeně získá

Volkswagen Tiguan Offroad

Volkswagen Tiguan přijíždí ve verzi Offoad: Troufli byste si s ním i do náročného terénu?

Ilustrační foto

Jak účinně rozmrazit automobil? Možností je mnoho, stačí si jen vybrat

Stařičký Opel dostal druhý volant a rozdělené řízení (YouTube/mastermilo82)

Jeden volant pro jedno kolo. Jak taková přestavba funguje?

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama