DISKUZE K ČLÁNKU "Hodně se soustředíme na příští auto," potvrzuje sportovní šéf McLarenu. Jak tým funguje uvnitř?

Sportovní ředitel McLarenu Gil de Ferran prozradil, že se s McLarenem po problémech s letošním MCL33 již nějakou dobu hodně soustředí na vývoj vozu pro příští ročník Formule 1. Tým uvnitř podle něj teď funguje dobře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Hodně se soustředíme na příští auto," potvrzuje sportovní šéf McLarenu. Jak tým funguje uvnitř?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 20.10.2018 22:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 17.10.2018 15:44
Spalování oleje je možné využít jen v kvalifikaci… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 17.10.2018 16:37
Nikoho rozhodně nehltám, a rozhodně nevěřím… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 17.10.2018 20:14
Koukám teď na USA má McLaren trochu upravený nos,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    kakaa

    46.135.12.XXX
    Tohle byla specialita ferrari, odpískat to v půlce sezony, že makaj na káře pro příští rok, prakticky posledních 10let a letos se jim to nakonec povedlo, ikdyž bych řekl, že výsledky v první půlce sezony zkreslovala špatná práce s pneu u mercedesu, ale i tak jsem měl pocit, ze to ferko letos snad dá. No zítra možná bude hotovo, tak se na to můžou zase vybodnout

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    McLaren nám získal Coca Colu jako sponzora 01 [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David.S.

    David.S.

    88.81.89.XXX
    Kolikátou sezonu už to takhle utli a začali se podle jejich slov, hodně soustředit na vývoj dalšího auta?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Myslím že v tomhle provedení poprvé.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Myslím že u McLarenu je to skutečně poprvé... což ale není dobrá zpráva, k tomuto "triku" se obvykle uchylují týmy co jsou ve finanční tísni. A stav letošního vývoje vozu těmto úvahám nahrává.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Názor ti neberu, ale jsi zcela mimo. 11 Tohle vynechání vývoje současného monopostu, je zcela standartní jev v F1. Samozřejmě pokud nebojuješ o titul.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Jsem zcela mimo, ale nijak to co píšeš ty nerozporuji. 12

          Zcela standartní jev to je, ale není to ku prospěchu věci. Pokud dokážeš vyvíjet celosezonně je to mnohem výhodnější, protože změny nasazuješ postupně a okamžitě vidíš co jak funguje. Malovat si novinky půl roku do šuplíku a pak zjistit, že to celé nefunguje je na bolení hlavy, což letos dokazuje Williams.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Některé věci ale nejdou změnit postupně, někdy je potřeba udělat věci více jinak a najednou jako celek a tam je to o tom vrátit se k rýsovacímu prknu. A ano, je s tím spojené riziko že z bláta stoupneš do louže, ideální stav kdy máš dobrý základ a vylepšuješ kousíček po kousku, a stále máš kam, je ideální stav, McLaren tam ale očividně není. Vzpomínám si třeba jak RedBull dvojitý diffusor nebyl jen tak schopen nasadit a jednalo se jen o improvizaci, protože koncept byl jiný a nehodil se jim na to, to nepřekopeš hned, někdy je potřeba měnit základy aby jsi se dostal k jádru pudla nebo z dané věci dostal víc. A když musíš měnit základy, pak je to často dvojí rozdílná cesta mezi současností a budoucností, kde se k cíli postupně efektivně nejsi schopen dostat, musíš volit. Ale nevím jak to má přesně McLaren a jak moc rozdílné nové auto bude, hlavní problém je že autu nejspíše nerozumí a zasekli se ve vývoji v aerodynamickém tunelu, a realita jim hapruje. Podle mě to není jen o jiném autě, ale hlavně o pochopení tohoto.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Koukám teď na USA má McLaren trochu upravený nos, boční lištičky jsou pryč. Prý si ohledně toho něco ověřoval už v Japonsku. [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Že sezónu odpískali docela brzy bylo jasné podle výsledků hned před prázdninami. A možná dobře udělali, poznáme na jaře... 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Těžko říct zda je to dobře. Pokud měli zásadní problém a nevěděli jak dál, tak je asi lepší řešení dát tomu čas, a pokusit se v testech příští rok představit radikálně změněný vůz. Tento postup skýtá velké nebezpečí, v loňském roce utnul Williams vývoj vozu také velice brzy a letos přišel s radikální změnou, která se ovšem nepovedla. Ten půl roku během kterého nebudou vyvíjet a zároveň při závodech testovat jim ale bude chybět, takže těžko představí špičkový vůz. Spíše jde o to aby řešení s kterým přijdou, bylo správnější, a šlo ho dále rozvíjet.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak snad to bude lepší. Záleží ještě i na Renaultu, jak zvládne kvalda módy. Pak by to mohlo být o proti letošku o level lepší. Na špičku to ale asi nebude. To by museli udělat šasko jak RB a tím si prozatím nejsem jist.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      FIA vydala další směrnici na příští rok která zaceluje díru ve spalování oleje pro kvalifikaci. To pomůže autům s motory Renault určitě, kvalifikace je a bude velmi důležitá.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak snad se nužky budou svírat, hlavně v kvaldě. Renault by měl s Mclarenem spolupracovat hodně natěsno.Mohou z toho pak těžit oba dva. Ani jeden nemá Btýmy....
        Mclaren ale do budoucna potřebuje sehnat silného partnera, možná byla škoda, že to Dennis nemohl dotáhnout ohledně investic, jak zamýšlel. Mclaren s penězi mít problém nebude,(díky vlastníkům) ale na ty největší to imho nebude stačit. Dennis měl zůstat, nastavil by to dlouhodobě dobře.
        Uvidíme co se vším udělají finanční stropy a také Btýmy....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Spalování oleje je možné využít jen v kvalifikaci (pokud vůbec), ale letos i v závodě obvykle tahají motory Renault a Honda za kratší konec, takže klíčové je aby Reanult a Honda nadále razantně zlepšovali výkonnost (což letos Renaultu právě moc nešlo).

          Druhá věc pak je kvalita šasi a schopnost vyvíjet ho, a zde si opravdu nejsem jist zda je schopen McLaren či Renault navrhnout špičkové šasi a držet krok i pokud jde o sezonní vývoj. Když uvážím že McLaren měl od podpisu kontraktu s Renaultem velký problém vůbec připravit loňské auto na start sezony (za cca. půl roku) a letos zvládnul jen jeden update, který ani moc nefungoval. Podle mě má McLaren problém jak na straně kapacit tak i na straně financí. A pokud jde o kvalitu šasi, příští rok ztratí porovnání, šasi Renault zatím rozhodně měřítkem výkonnosti není.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            37.48.32.XXX
            Jen na motoru přidal letos R 0,5 - 0,6s a v zavode opravdu RB nemá zasadni problémy. Již několikrát jsem zde dokázal, ze na motorových tratích má letos RB nejlepší výsledky od r. 2014. Nesníš tolik hltat toho spratka Maxe a ty PR kecy RB směrem k Hondě. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Nikoho rozhodně nehltám, a rozhodně nevěřím tvrzení že RB má nejlepší šasi, ale to, že auta z motory Renault ani v závodě absolutní špičku obvykle nestíhají je fakt. Renault klidně mohl přidat půl sekundu, možná i víc, ale i Mercedes a Ferrari přidali výkon. Prostě zlepšení Renaultu zatím nestačí, pořád jsou i v závodě o pár desetin na kolo pomalejší.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hormón

                Hormón

                37.188.154.XXX
                Sainz uz o tom nedavno mluvil, ze za to asi muze motor. Letos jsem cekal tedy vetsi posun, nez to co predvedli. Hlavne ted na konci sezony.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Tak já čekal jednak že budou M a F rovnoměrným tempem lehce stahovat, a jednak celosezónní vývoj. Tím stylem co Renault během sezony předvádí, se dá bojovat o střed pole, ale rozhodně ne o vítězství v závodě či o titul.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama