DISKUZE K ČLÁNKU Předělat F1 na plně elektrickou? V tom je prezident FIA nekompromisní
Jak uvádějí statistiky, počet příznivců Formule E stále roste. A to údajně nejen ze strany fanoušků a diváků, ale také automobilek a dalších výrobců. Bylo pouze otázkou času, kdy se začaly rojit "zaručené zprávy", že i F1 bude muset nastoupit cestu elektrizace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Předělat F1 na plně elektrickou? V tom je prezident FIA nekompromisní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Bigben
06:58 10.09.2018 109.238.43.XXXEkologický fanatismus ničí hodně věcí kolem nás.Závody automobilů a motocyklů pro mnohé znamenají hluk motorů , pach benzínu , oleje.a spálené gumy.Ať si lidé vyberou na co se chtějí dívat .Násilím nutit podívanou o kterou nestojím je nesmysl.Ekologický fanatismus nám přináší čisté ovzduší , ale : pálíme lesy v kotelnách , až zlikvidujeme jadernou energii spálíme lesy v elektrárnách, na úrodné půdě stavíme solární elektrárny a fabriky na výrobu solárních panelů a hned vedle fabriky na ekologickou likvidaci solárních panelů , s nebezpečnými chemikáliemi si hraje každý výrobce akumulátorů do elektromobilů , Až násilím nahradíme spalovací motory elektrickými , zjistíme , že tolik elektřiny nemáme a tak zastřešíme planetu solárními články ...Toho se snad nedožiju -
-
bombík
16:13 09.09.2018 90.178.135.XXXA já bych doplnil, že vůbec mluvit o ekologii v souvislosti s F1 je protimluv. Buď chceme šetřit planetu nebo závodit, oboje prostě podle mě nemůžeme nikdy mít. Uhlíková stopa celé F1 je jistě obrovská a samotná trakce aut to asi moc neovlivní. Ale je druh zábavy a holt to něco stojí. Jediná ekologická alternativa je vůbec ji nepořádat, ale to asi nikdo z nás tady zatím nechce.
-
-
airwar1939
13:23 08.09.2018 176.74.141.XXXTermín že Formule E nemá dostatek výkonu, není úplně přesný. Ona by měla dostatek výkonu na to, aby rychlostně mohla soutěžit s vozy Formule 1. To co nemá je dostatečná zásobárna elektrické energie.
To by paradoxně šlo vyřešit, protože prakticky už je možné napájet vozy podobně bezkontaktně jako se nabíjejí některé mobily. Primární vinutí transformátoru by bylo uložené ve vozovce, sekundární by měl vůz Formule E v podvozku.