Kode 0: Protiklad všech moderních supersportů

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 27. srpna 2017, 15:09 Aktualizováno 27.8.2017, 15:55 Google+

Jméno Ken Okuyama vám toho možná příliš neřekne, ovšem díla tohoto designéra známe snad všichni. Během své kariéry pracoval například pro General Motors nebo Porsche, ovšem nejvíc ho proslavila práce pro Pininfarinu, v rámci které se podílel i na tvorbě dnes již legendárního Ferrari Enzo. Nyní ale vede vlastní karosárnu v Japonsku a Kode 0 je jeho dalším exkluzivním dílem

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ken Okuyama Kode 0

Ken Okuyama Kode 0 | foto: facebook

Sdílejte článek

Po dlouhých letech práce pro cizí společnosti si však Ken Okuyama založil vlastní designové studio, v rámci kterého se věnuje různým druhům designu, na automobily ale nikdy nezanevřel. Již dříve představil svůj Kode 7 nebo Kode 57, ovšem nyní přišel s prozatímním vrcholem své práce, sportovním vozem Kode 0.

Pod jednoduchou a čistou karoserií vozu vážícího 1550 kilogramů se ukrývá šasi Lamborghini Aventador s karbonovým monokokem a atmosfericky plněným motorem V12 o výkonu více než 700 koní. Podle slov autora by vůz měl nabízet přímo excelentní výkony co se týče výkonu i ovládání.

Tvar vozu je pro tohoto designéra typický. Protažené přední světlomety, čisté a jednoduché linky a dramatická karoserie s masivními nasávacími otvory začleněnými do široké zadní části vozu. Design se zkrátka liší od všeho, co je v současnosti na trhu. Ostatně jak sám autor říká, Kode 0 je protikladem všech moderních sportovních vozů.

Kode 0 je však výjimečný v mnoha ohledech. Například se jedná o první vůz z této karosárny, který vznikne pouze v jednom exempláři. Navazovat přitom bude na hypersportovní vůz Kode 57, který vznikl minulý rok v pouhých 5 exemplářích. Oba stroje byly společně vystaveny během akce na Pebble Beach.

Vytisknout

Diskuze: Kode 0: Protiklad všech moderních supersportů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Půjde Alfa z domu? FCA zvažuje prodej některých značek

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud