DISKUZE K ČLÁNKU Uvidíme v F1 více německých týmů? Carey o to evidentně usiluje

Pokud se podíváme do historie F1, německé značky tu příliš neoslnily. V polovině 50. let zatočil s konkurencí Mercedes a po triumfálním zisku titulu se opět z královny motoristického sportu stáhl. Až do jeho novodobého návratu německá stopa vychladla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Uvidíme v F1 více německých týmů? Carey o to evidentně usiluje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 21.07.2017 14:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovali 2 lidé) 21.07.2017 13:56
BMW je v DTM a od příštího roku ve WEC, takže do… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 20.07.2017 13:14
Raději bych koukal na F1, ve které týmy jako ATS … »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 20.07.2017 19:48
Günther Schmidt se opravdu snažil a v roce 1983 i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    84.42.202.XXX
    BMW je v DTM a od příštího roku ve WEC, takže do F1 nee...
    Porsche je ve WEC a zavázalo se tam na další roky, navíc je součástí VW řešícího dieselgate, takže do F1 také nee...
    Audi je v DTM a kvůli dieselgate se přesunulo z WEC do FE, takže také nee..
    Samotný VW také nee...
    Koho tam máme dál? Opel??? Ford???

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.137.XXX
    Jak už jsem psal jinde, uvažovat o vstupu Audi nebo Porsche s vlastním týmem do F1 mi nepřijde v nejbližších letech příliš realistické. Obě tyto značky patří pod VW a to má úplně jiné starosti než utrácet peníze v tomto cirkusu 03 Roli dodavatele motorů, to je jiná. Ale kompletní tým, myslím, že nikoli.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Já si myslím že i roli dodavatele motorů si tyto značky rozmyslely a nebudou ji realizovat. Je to poměrně náročná činnost s dost nejistým výsledkem, čehož je třeba Honda zářným příkladem.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.133.XXX
        Taky si myslím, že v tomhle směru Honda prokázala medvědí službu a dokud nedojde ke změnám, který by všechny přinutily začít s čistým listem papíru (dobrá, displejem), tak se tam žádnej novej motorář nepohrne.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.137.XXX
          No do diskuse o těch změnách jsou zapojeny různé značky a měly by možnost ta pravidla ovlivnit. Takže tam určitá naděje je. Ale ty dřívější možné plány vstupu do F1 s vlastním týmem jsou minimálně v rámci koncernu VW u ledu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.183.XXX
    Raději bych koukal na F1, ve které týmy jako ATS (když už teda mluvíme o němcích) přežijí 7 sezón a vlastníkovi pak zbude dost životaschopnosti, aby se po kratší pauze ještě vrátil (Rial), než na F1, která vytváří podmínky pro přilákání dalších automobilek.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Günther Schmidt se opravdu snažil a v roce 1983 i díky Manfredu Winkelhockovi měl na to dostat se o něco výš, ale ta spolehlivost. Rial je také zajímavá kapitolka, která se místy čte jedním dechem. Snad se zadaří a dočkáme se jí v sousedství ostatních v jedné publikaci.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu