Ruský Renault Captur dorazil i k nám, nejdůležitější prvek mu chybí

ar6, 7. března 2017, 21:34 Google+ Geneva International Motor Show 2017

V Rusku prodávaný Renault Kaptur se od toho našeho odlišuje designem, rozměry i použitím pohonu všech kol. Minimálně prostřední veličinu si ale můžete od nynějška škrtnout, také evropský Captur se totiž přiblížil ruskému stylu. Jen tu čtyřkolku zase nedostaneme.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Omlazený Renault Captur se podobá na ruský Kaptur, chlubí se lepší konektivitou.

Omlazený Renault Captur se podobá na ruský Kaptur, chlubí se lepší konektivitou. | foto: Renault

Sdílejte článek

Nejvýraznějšími změnami prošla přední část, která má novou masku, možnost sáhnout po světlech LED Pure Vision a v předním nárazníku i rozměrná světla pro denní svícení ve tvaru písmene C. Paleta litých kol obsahuje několik designů šestnáctek i sedmnáctek, a právě individualizace je hlavním motivem celé modernizace. Paletu barev doplnily oranžová Atacama a modrá Ocean, střecha může být u dvoubarevného provedení nově nejen prosklená, ale také lakovaná v odstínu šedá Platine. Celkem je k dispozici na 30 kombinací.

Kabina je dostupná se šesti individualizačními balíčky a pěti různými barvami vybraných detailů. Renault dále slibuje kvalitnější plasty, lepší volant a modernější hlavici řadicí páky. V závislosti na výbavě pak má Captur nová sedadla, kožené čalounění, LED ambientní osvětlení nebo infotainment R-Link Evolution s rozhraním Android Auto i Apple CarPlay nebo 3G připojením k internetu. V základu nicméně najdeme multimediální systém R&Go, nad nímž stojí systém Media Nav Evolution. Praktické nátury jistě potěší velký šuplík před spolujezdcem a sundavací potah sedadel, pro hudební nadšence je k dispozici audio Bose se šesti reproduktory.

Absolutní novinkou je uvedení výbavy Initiale Paris. Tu poznáte podle většího množství chromu na masce chladiče i víku kufru, nápisů různě po karosérii, LED blinkrů, specifických laků, včetně černé Améthyste, nebo 17palcových litých kol. Kabina dostala vyhřívaná přední sedadla, kompletní čalounění kůží Nappa, a to včetně volantu, chromované prvky, hliníkové pedály a prahy dveří nebo kůží čalouněný dekor palubní desky. Ve standardní výbavě se objevují infotainment R-Link Evolution, audio Bose, bezklíčkové odemykání a startování, sledování mrtvého úhlu nebo parkovací asistent.

Právě sledování mrtvého úhlu slaví u Capturu premiéru a je dostupné od třetího výbavového stupně. Aktivní je tato technologie mezi 30 až 140 km/h. Parkování vedle senzorů vpředu i vzadu usnadňují také kamera a komplexní asistent. Ten umí detekovat vhodné místo při rychlosti pod 30 km/h. Zaparkovat pak umí paralelně, podélně i zešikma. K motorové paletě se Renault nevyjádřil, prodeje by měly začít během léta.

Vytisknout

Diskuze: Ruský Renault Captur dorazil i k nám, nejdůležitější prvek mu chybí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Renault Zoe e-Sport ukazuje závodnickou tvář elektrického hatchbacku.

Rychlá nemusí být jen Tesla. Tento kapesní elektromobil ji zadupe do země

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud