Honda představila v Brazílii další SUV. WR-V však známe i u nás

ar6, 10. listopadu 2016, 00:27 Google+

BR-V, CR-V, HR-V nebo XR-V. To nejsou označení nějakých chemických sloučenin, ale terénních automobilů značky Honda napříč celým světem. Nově se k nim přidává model WR-V, využívající technický základ malého hatchbacku Fit, u nás známého jako Jazz.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Honda WR-V je nejnovějším terénním počinem z Japonska.

Honda WR-V je nejnovějším terénním počinem z Japonska. | foto: Honda

Sdílejte článek

Aktivní životní styl je dnes trendem všude, od Velké Británie až po Brazílii. A právě v zemi samby a fotbalu představila Honda svůj nejnovější přírůstek do rodiny vozidel SUV. Winsome Runabout Vehicle, nebo zkráceně WR-V, využívá základ hatchbacku Fit, který my známe jako Jazz. Poznat to je především na stavbě karosérie, boční linii kolem klik dvěří a zadních světlometech, ač mají místo vertikálního tvarování připomínat písmeno L. Navíc je tady ale nová přední část s výraznější maskou chladiče, světly s diodami denního svícení a především robustnějším nárazníkem. Ten má stříbrně lakovaný středový segment, to stejné se objevuje i vzadu. Kolem dokola pak má WR-V plastové obložení spodní části karosérie, zvýšení se dočkala světlá výška.

Do kabiny nás Honda nepustila, čekat však máme hodně místa a komfortu. Pod kapotou brazilské specifikace se objeví zážehová patnáctistovka o výkonu 85 kW (116 k) s točivým momentem 149 Nm. Výhradně přední kola budou pohánět pětistupňový manuál nebo bezestupňový automat CVT. Vedle Brazílie ale WR-V zamíří také do Indie. Vizuálně se příliš neodliší, pod kapotu ale dostane zážehovou dvanáctistovku o výkonu 66 kW (90 k) nebo naftovou patnáctistovku o výkonu 74 kW (101 k). První kusy se k zákazníkům dostanou v první polovině příštího roku, do Asie se SUV dostane jen o něco málo později. S dovozem k nám se neočítá.

Vytisknout

Diskuze: Honda představila v Brazílii další SUV. WR-V však známe i u nás

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Subaru Forester 2.0i MY2016

TEST: Dokážete ho pořádně vytočit? Subaru Forester 2.0i Lineartronic

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud