Hondu Brio v Evropě neznáme, v Asii populární model aktuálně prošel modernizací

ar6, 10. dubna 2016, 03:15 Google+

Maličká Honda Brio je v Evropě prakticky neznámým automobilem, v Indii nebo Indonésii jde ale o mimořádně populární model. To konec konců dokazuje i fakt, že z pětidveřového hatchbacku je dále odvozen také sedan Amaze a kombi Mobilio. A právě nepraktičtější varianta jako jediná z rodiny nepodstoupila průběžnou modernizaci.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Honda Amaze dostala novou přední část a hodnotnější interiér.

Honda Amaze dostala novou přední část a hodnotnější interiér. | foto: Honda

Sdílejte článek

Aby byla situace co možná nejzamotanější, prošel hatchback modernizací zatím pouze v Indonésii a sedan Amaze pro změnu jen v Indii. Dá se nicméně předpokládat, že v následujících týdnech a měsících se omlazené modely objeví i na jiných trzích. A co se vlastně změnilo? Především je to přední část s výrazněji tvarovaným nárazníkem a maskou chladiče, která dostala chromovanou lištu s logem výrobce. V zadní části pak obě karosářské varianty dostaly nová světla, hatchback má dále také odlišnou chromovanou lištu na víku kufru a upravený stěrač s ostřikovačem.

img-responsive

Upravená zadní část Hondy Amaze. | foto: Honda

Pro vyznavače sportovního stylu je v případě Bria připravena verze RS, odlišující se dvoubarevnými patnáctipalcovými litými koly, nástavci prahů, projektorovými předními světly s LED diodami denního svícení a zrcátky s integrovanými LED blinkry. Uvnitř pak čekejte celočernou palubní desku a 6,2palcový dotykový displej multimediálního systému. Standardní varianty se, stejně jako sedan Amaze, chlubí dvoubarevnou palubní deskou a novým přístrojovým panelem se třemi budíky. Audiosystém u tříprostorové verze nahrazuje ve vyšších výbavách infotainment, stejně jako u provedení RS.

Pod kapotou hatchbacku i sedanu najdeme zážehovou dvanáctistovku o výkonu 88 koní s točivým momentem 109 Nm v případě pětistupňového manuálu nebo 90 koní a 110 Nm v případě bezestupňového automatu CVT (ten nahradil starší automatickou převodovku s pěti stupni). Amaze má pak navíc naftovou patnáctistovku o výkonu 100 koní s točivým momentem 200 Nm a pětistupňovou manuální převodovkou.

Honda Brio Satya (tak zní oficiální název hatchbacku) je k dispozici ve výbavových stupních E a S a samozřejmě ve verzi RS. Cena se pohybuje od 129,6 milionu indonéských rupií do 174,7 milionu indonéských rupií (cca 230 000 - 316 000 korun). Honda Amaze je dostupná ve výbavových liniích E, S, SX a VX, její cena se pohybuje od 529 000 rupií do 819 000 rupií (cca 189 000 - 292 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: Hondu Brio v Evropě neznáme, v Asii populární model aktuálně prošel modernizací

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Omlazená Alfa Romeo Giulietta Super s paketem Veloce.

Omlazená Alfa Romeo Giulietta přichází do Česka, zájem vzbudí hlavně u nadšenců

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud