Legendární Isetta se vrací jako elektromobil!

ar3, 31. března 2016, 16:55 Google+

Nedá se říci, že by po druhé světové válce prožívala Evropa svá nejlepší léta. Ale i přesto, že lidé neoplývali přebytkem kapitálu, stále se potřebovali přepravovat. Výrobci se tak snažili přijít s malým a levný vozem. Mezi tyto kreace patří například Messerschmitt KR200 nebo slavná Isetta. A právě druhý zmíněný „prcek“ se nyní vrací ve velkém stylu!

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Micro Mobility Systems Microlino

Micro Mobility Systems Microlino | foto: Micro Mobility Systems

Sdílejte článek

Isetta je miniautomobil, který navrhla a vyráběla v padesátých letech italská automobilka Iso. Ta prodala licenci na výrobo těchto strojů do několika zemí Evropy. Jednou ze společností, která práva na Isettu odkoupila, bylo i bavorské BMW, které postavilo více než 160 000 kusů. Díky BMW se z jednoválcového městského vozítka s výkonem 12 koňských sil stala legenda, jejíž zachovalé kousky se dnes prodávají bezmála za půl milionu korun.

Pokud po tomto roztomilém vozítku toužíte, přitom jste ale fanoušek moderních technologií a pojem automobilový veterán je vám cizí, máme pro vás řešení.

Společnost Micro Mobility Systems, sídlící ve Švýcarsku, totiž rozšířila portfólio svých produktů. Vedle výroby koloběžek rozjela i výrobu městského elektromobilu s názvem Microlino vycházejícího z legendární Isetty.

Ten nabízí baterii, na kterou vůz ujede zhruba 100 km. Automobil má ty nejlepší předpoklady pro pohyb po městě.

Vůz byl již nabídnut k prodeji za zhruba 250 000 korun.

Vytisknout

Diskuze: Legendární Isetta se vrací jako elektromobil!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Renault Kaptur je nafouklou verzí Capturu s pohonem všech kol.

Renault Captur dospěl, s písmenkem K dostal více místa a pohon všech kol

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud