Porsche představilo nejostřejší Cayman s přízviskem GT4

ar5, 3. března 2015, 16:50 Google+ Geneva Motor Show 2015

Po několika týdnech napínání se nám včera představilo nejostřejší Porsche Cayman v řadě. Je jím verze GT4, která nabídne vysoký výkon a "okruhové" vlastnosti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Nová verze GT4 byla dlouho očekávána fanoušky značky, ti se nyní dočkali a mohou už pomalu začít odčerpávat ze svých bankovních kont sumu 85,779 Eur. Tolik totiž stojí základ Caymanu GT4, na oplátku budou zákazníci odměněni ostrým autem s 3,8-litrovým motorem o výkonu 385 konía s 420 Nm točivého momentu. Výkon půjde na zadní nápravu výhradně přes šestistupňovou manuální převodovku.

Tento hardcore Cayman potřebuje jen 4,4 sekundy ke sprintu z 0 na 100 km / h a pouhých 14,5 sekundy ke zrychlení na hodnotu 200 km / h. Maximálka je nastavena na 295 km / h a o bezpečné zastavení se postará výkonný brzdový systém z nového 911 GT3. Karoserie dostala v rámci lepší aerodynamiky větší větrací otvory, svalnatější nárazníky, spoilery a pevné zadní křídlo.

Podvozek je snížen o 30 mm a  díky všemu výše zmíněnému dovedlo Porsche Cayman GT4 zajet jedno kolo na Nürburgringu za 7 minut a 40 sekund. O tom, kdy se nové GT4 dostane do prodeje, zatím nepadlo ani slovo, podle spekulací ho můžeme očekávat nejspíše ještě než začne léto.

Vytisknout

Diskuze: Porsche představilo nejostřejší Cayman s přízviskem GT4

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Renault představil Clio RS 220 Trophy EDC, nabízí nejen větší výkon - anotační foto

Renault představil Clio RS 220 Trophy EDC, nabízí nejen větší výkon

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud