Opel Movano a Renault Master s viacerými vylepšeniami

Braňo Porubčan, 5. června 2012, 11:56 Google+

Dvojica úžitkových modelov Opel Movano a Renault Master, je teraz ešte úspornejšia, bezpečnejšia a komfortnejšia vďaka rozličným vylepšeniam v oblasti pohonu a systému infotainmentu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
renault master

renault master | foto: Renault

Sdílejte článek

Opel Movano a Renault Master majú jednu najširších ponúk verzií karosérie na trhu úžitkových vozidiel, čo umožňuje prakticky každému zákazníkovi nájsť špecifický model, optimálny pre jeho potreby. Ponuka zahŕňa skriňové dodávky (k dispozícii v štyroch dĺžkach a troch výškach karosérie), kombi, valník s jednoduchou alebo dvojitou kabínou, podvozok so skriňovou nadstavbou ako aj celý rad konverzií priamo od výrobcu, vrátane trojstranného sklápača, pojazdného podvozka a minibusu. Rovnako sa predáva vo verzii s pohonom zadnej, alebo prednej nápravy. Vďaka ním Movano a Master vyhovujú širokej škále individuálnych požiadaviek.

 

Turbodiesel 2.3 CDTI (2,3 dCi) je pre dvojicu pracantov naladený na tri výkonové verzie: 74 kW/100 k, 92 kW/125 k a 107 kW/146 k. Na motoroch 2.3 CDTI (2,3 dCi) 74 kW a 92 kW, ktoré sa štandardne kombinujú so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, výrobca uskutočnil rozličné optimalizácie. Modifikácie sa týkajú olejového čerpadla, hydraulického čerpadla posilňovača riadenia, oleja prevodovky a elektronickej riadiacej jednotky. Spolu s pneumatikami s nízkym odporom valenia tieto konštrukčné opatrenia prispeli k zníženiu spotreby paliva a emisií CO2.

Pri verziách Movano/Master 2.3 CDTI/2,3 dCi s výkonom 74 kW/100 k a 92 kW/125 k, pohonom predných kolies a karosériou typu skriňová dodávka (dĺžka 5048 mm, výška 2496 mm) sa spotreba paliva a emisie CO2 znížili o 9 percent a teraz majú hodnoty 7,8 l/100 km a 205 g/km. Podobné zlepšenia sa dosiahli aj pri 9-sedadlovej verzii Combi (dĺžka 5048 mm, výška 2307 mm), ktorá má teraz spotrebu paliva a emisie CO2 oproti predchodcovi nižšie o 7 percent (7,2 l/100 km, 190 g/km),zhodné pri obidvoch výkonových verziách.

 

Pre zvýšenie komfortu a bezpečnosti majú všetky systémy infotainmentu štandardne modul Bluetooth a rozhranie USB. Na želanie môže byť interiér vybavený navigačným systémom TomTom na báze pamäťovej karty SD.

Vytisknout

Diskuze: Opel Movano a Renault Master s viacerými vylepšeniami

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

MP4-12C

McLaren MP4-12C - vyšší výkon zdarma

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud