Citroën DS4 Racing - koncept v duchu GTI

Jan Ševčík, 25. února 2012, 22:00 Google+ Ženeva 2012

Francouzi přivezou do Ženevy skutečně ostrý koncept, půjde o nabroušenou verzi modelu DS4. Že to nebude žádný beránek dokazuje výkon 260 koňských sil.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
DS4

DS4 | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Fandy do rychlých hatchbacků by mohla verze R modelu DS4 potěšit. Vizuelně půjde o zajímavý kousek, navíc přerod v sériovou verzi vypadá reálně. Jde o následovníka typu DS3 R nabídnutého v rámci limitované série. Automobilka si prostě nemůže nechat ujít možnost využít image úspěšných vozů v šampionátu WRC.

Delší dobu ostřejší verze produkčních aut se značkou Citroën v nabídce scházela. Nyní hodlají navázat na modely VTS. "Erko" má oprotí výchozímu crossoveru co nabídnout, jeho přilepení k zemi o 35 mm mu prospělo. Ke sportovnímu looku přispívá i rozšíření karoserie o 55 mm vpředu a o 75 mm vzadu. Koncept je osazen koly rozměru 235/40 R19. Bodykit nepostrádá agresivní vzhled, zejména zadní difuzor a dvojice výfuků se vydařily. Na sériovém provedení bude pravděpodobně méně nebo vůbec aplikován karbon, ten najdete u konceptu na náraznících ale i na masce chladiče.

Perlou studie je rozhodně motor, jde o známý přeplňovaný čtyřválec objemu 1,6 litru z chovu BMW. Zde ale dostal výkonostní špičku 260 koní. Vždyť i Mini ve verzi JCW generuje ze stejného agregátu "jen" koní 211. Další technická data Citroën nezveřejnil. Udal pouze průměrnou spotřebu paliva 6,2 l/100 km.

Zdá se tedy, že potenciálni konkurenti jako Golf R nebo Mégane RS se mají čeho obávat.

 

Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!

Vytisknout

Diskuze: Citroën DS4 Racing - koncept v duchu GTI

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Evoque Convertible

Range Rover predstaví kabriolet na báze modelu Evoque

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud