Robert Kubica musel kvůli malému množství paliva do boxů, ale ty byly z důvodu výjezdu safety caru uzavřeny. Jenže BMW nemělo na vybranou, buď Kubica zastaví na dráze s prázdnou nádrží, nebo bude penalizován. Podobný problém řešil i Williams s Nicem Rosbergem.
„V kritickém momentě šampionátu to zruinovalo Robertovi šance,“ uvedl Theissen. „Nevím jestli jsme ztratili druhé místo, ale Robert jezdil před pozdějším vítězem Alonsem. Jsem velmi zklamán, že nás pravidlo safety caru znovu poškodilo."
Kdyby Kubica vyhrál, měl by na kontě 74 bodů a Hamilton 83, takže nijak zásadní rozdíl. Bohužel pro polského jezdce je situace naprosto jiná. Dvacetibodová ztráta je na tři zbývající závody velká, šance jsou vlastně pouze matematické.
Theissen: Safety Car je pro nás zlem
Penalizace Roberta Kubici leží celému týmu v žaludku. Pravidlo o uzavření pitlane má velké mezery a BMW na to doplatilo. Šéf stáje Mario Theissen vidí v GP Singapuru promarněnou příležitost.
Další zprávy
-
Veronika Žilková vyhlásila pátrání! Kdo je pryč a není k nalezení?
-
Druhý nejbohatší Čech udělal další velký obchod! Co kupuje Daniel Křetínský?
-
Druhý nejbohatší Čech udělal další velký obchod! Co kupuje Daniel Křetínský?
-
Gesto Štefana Margity! Co se stalo na posledním rozloučení s Harapesem?
-
Mistři světa u Fialy! Premiér poděkoval za úspěch, dorazila jen část týmu
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?