Whitmarsh by uvítal, kdyby se během televizních přenosu zprostředkovala fanouškům data o stavu paliva, strategická data a komunikace mezi týmem a jezdcem v reálném čase.
„Pro vývoj fanouškovské základy je nutné jim toho z Formule 1 poskytnout co nejvíce. Ti z nás, kteří jsou v tomto procesu zapojeni, dosud neudělali dostatek práce, aby poskytli lidem co nejvíce informací,“ řekl Whitemarsh.
Sledovanost se nesoustředí pouze na jezdce či týmy, v popředí je i technologická bitva a taktika. „Čím více budeme poodkrývat tyto informace, tím více se to bude fanouškům líbit. Musíme se v tomto ohlednu hodně zlepšit.“
Prvním krokem musí byt omezení tajnůstkářství všech stájí, které prakticky nikdy nenechají nahlédnout pod pokličku. „Samozřejmě máme údaje, jenž by měli zůstat v tajnosti a chceme, aby to vydrželo. Ale nacházíme se v zábavném průmyslu, fanoušci si zaslouží větší pozornost.“
Martin Whitmarsh: Musíme se starat o fanoušky
CEO McLarenu Martin Whitmarsh chce pro fanoušky to nejlepší, Formule 1 je velkým obchodem na peníze a na lidi, díky kterým tento sport vůbec existuje, se v posledních letech zapomíná.
Další zprávy
-
V Česku dnes nevyjely některé vlaky! Může za to počasí o víkendu
-
Bouřlivé počasí v Česku ještě nepolevuje! V Praze stoupne Vltava na první stupeň
-
DRAMA v Liberci: Nové informace o počtu a stavu pacientů, které zasáhl blesk!
-
Trumpova "osudová" žena prolomila mlčení! Půjde kvůli Stormy do vězení?
-
Trumpova "osudová" žena prolomila mlčení! Půjde kvůli Stormy do vězení?
-
"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod