Nejdůležitější je spolupráce jezdců a sledování zpětných zrcátek, jelikož i při 120ti procentní limitu nejrychlejšího kola budou vozy pořád pomalejší, než ty v ostrém kole.
„Dost jsem o tom přemýšlel,“ řekl Robert Kubica. „V určitých ohledech není toto pravidlo nejvhodnější. Jezdci pojedou rychle, ale někteří z nich mohou pořád zůstávat v ideální linii a bude před námi stejný problém. Samozřejmě se zvýší bezpečnost, ale pokud někdo neuhne, nic se nezmění.“
Obavy sdílí i Heikki Kovalainen. Jezdci už nebudou mít možnost výrazně zpomalit a uhnout rychlejším, jelikož by tím ohrozili svůj časový limit, do kterého se musí při návratu do boxu vlézt. Na druhou stranu nesmí blokovat rychlejšího jezdce. Nové pravidlo je tedy velmi ošidné.
Piloti musí v kvalifikaci spolupracovat
Nové pravidlo kvalifikace by mělo zamezit problémům s pomalu vracejícími se piloty do boxu. Avšak žádné opatření není nikdy stoprocentní a i toto může selhat.
Další zprávy
-
Proč mě urážíte? Dara Rolins se opět ozvala a poslala do světa jasný vzkaz!
-
Karolína Gudasová rušila koncert kvůli blesku v Liberci! Udeřil kousek od ní
-
Karolína Gudasová rušila koncert kvůli blesku v Liberci! Udeřil kousek od ní
-
Počasí na týden: Na úvod udeří bouřky, rtuť v teploměru postupem času poroste
-
To snad Jennifer Lopez nemyslí vážně? Zklamání fanoušků nezná mezí!
-
"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod