355 koní pro Audi TT-R ABT

Martin Kovalčík, 28. ledna 2007, 15:42 Google+

Nové Audi TT je model, jež kombinuje design s moderní technologií v sériovém provedení a proto nabízí maximum potěšení za volantem. Úpravce ABT šel ovšem ještě dále!

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
TT - R

TT - R | foto: Abt Sportsline GmbH

Sdílejte článek

Důvodem úpravy právě „Tétéčka“ plynou z úspěchů v závodech DTM, kdy 9 z 10 závodů se TT umístilo vždy na stupních vítězů. Mistrovské dílo z továrny ABT nese označení Abt TT-R a jedná se o sériový 3,2 VR6 upravený na 355 koní. Ale vraťme se zpět k vozům určeným pro běžné silnice, zde ABT odladilo TT na slušných 310 koní. A ptáte se jak? Pod kapotou přibylo turbodmychadlo a upravená řídící jednotka. Oproti sériové 250ti koňové verzi zrychlí z klidu na 100km/h za 0,8s rychleji, tedy za 5,1s.
 
Bez povšimnutí však nenechali ani přeplňovaný model TT 2,0 TFSI. Výkon 200koní zvedli pomocí modifikace jednotky až na 270 k a 350Nm kroutícího momentu (původně 280Nm). Aby to nebylo málo, využilo Abt svých znalostí a aplikovalo svou InteligentSport technologii neboli iS-technology i u TT, stejně jako u jiných modelů se jedná o výrazné snížení spotřeby až o 4 litry na 100km! Přitom výkon je vyšší –  240k v závislosti na použitém palivu (natural 98).

Oproti běžným TT poznáte Abt díky jinému přednímu a zadnímu spoileru včetně postranních prahových nástavců, které nejen dobře vypadají, ale také poskytnou vozu vyšší přítlak. Vzadu pak přibylo křidélko a čtveřice koncovek výfuků, celá horní línie s kapotou je lakována do černého odstínu. Abt doporučeje kola vlastní výroby o velikosti 19“ s pneumatikami 255/35 ZR19

Zdroj: ABT

Vytisknout

Diskuze: 355 koní pro Audi TT-R ABT

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

AV Design Forte

AV Design Forte, sporťák do města

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud