Renault představuje limitovanou edici Mégane R.S. Ultime

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 18. ledna 2023, 08:12 Google+

Renault představuje limitovanou edici Mégane R.S. oslavující bohatou historii francouzského kompaktního sportovního hatchbacku. Renault Mégane R.S. Ultime je sběratelský model, který po 20 letech uzavírá prestižní ságu započatou v roce 2003.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault Megane R.S. Ultime

Renault Megane R.S. Ultime | foto: Renault ČR

Sdílejte článek

Mégane R.S. Ultime představuje poslední sérii Mégane R.S. a obecněji poslední model pod logem Renault Sport.

JEDINEČNÝ, JEŠTĚ SPORTOVNĚJŠÍ DESIGN

Mégane R.S. Ultime má exkluzivní design, který přebírá vizuální kódy Renault Sport s dvojitým diamantem, včetně specifické grafiky inspirované designem loga Renault. Tyto lišty se rozprostírají na střeše a kapotě (s výjimkou volitelného střešního okna), zadním nárazníku, dveřích a blatnících. Jejich černá barva ladí se čtyřmi barvami karoserie: černá Etoilé (bez příplatku), kde pruhy elegantně splývají, bílá Nacré nabízí velmi grafický vzhled, žlutá Sirius přebírá symbolické barvy Renault Sport nebo oranžová Tonic pro výrazný kontrast. Na pravém pruhu je také nenápadně uvedeno datum vzniku společnosti Renault Sport, rok 1976. Karoserie modelu Mégane R.S. Ultime má o 60 mm širší přední a o 45 mm širší zadní podběhy, boční výdechy vzduchu, světlomety R.S. Vision, centrální výfuk, žraločí anténu, spoiler a zadní difuzor. U této limitované série je nyní mnoho detailů tónováno do černé barvy, například loga, kliky dveří, rámy oken, kola, zadní difuzor a přední F1 lištou na předním nárazníku, která dostala leskle černou úpravu s monogramem Ultime. Grafika byla zvolena s gradientním efektem, který působí dynamickým dojmem.

img-responsive

Renault Megane R.S. Ultime | foto: Renault ČR

ATMOSFÉRA TRAŤOVÝCH DNŮ

V kabině jsou standardně k dispozici skopřepinová sedadla Recaro s titanově černým čalouněním Alcantara, včetně vyšitého monogramu R.S. Karta pro přístup a startování vozidla je opatřena kosočtvercovým vzorem pruhů na karoserii. Specifické prahy dveří a v blízkosti voliče převodovky ve spodní části konzoly je připevněn očíslovaný kovový štítek, který označuje exkluzivitu každého modelu. Je podepsán Laurentem Hurgonem, testovacím jezdcem vozu Mégane R.S. po celou dobu jeho vývoje. Je také autorem jeho rekordů na Nürburgringu, Suzuce a Spa-Francorchamps.

img-responsive

Renault Megane R.S. Ultime | foto: Renault ČR

KOMPLETNÍ VYBAVA

Výbava Mégane R.S. Ultime zahrnuje mnoho prvků standardní výbavy modelů Mégane R.S. a Mégane R.S. Trophy: 9,3" navigaci s audiosystémem systémem Bose, 10" přístrojový štít, palubní telemetrii R.S. Monitor, adaptivní tempomat. Seznam příplatkové výbavy se omezuje na head-up displej, střešní okno a speciálně navrženou krycí plachtu, která potěší fanoušky, kteří se rozhodnou pro tento opravdový sběratelský kousek.

img-responsive

Renault Megane R.S. Ultime | foto: Renault ČR

VŠECHNY VYSOCE VÝKONNÉ VLASTNOSTI MODELU MEGANE R.S. TROPHY

Tato limitovaná série vycházející z modelu Mégane R.S. Trophy je poháněna čtyřválcovým přeplňovaným motorem o výkonu 300 k a točivém momentu 420 Nm, dvouspojkovou automatickou převodovkou EDC a mechanickým diferenciálem Torsen. Tyto paramtery tak umožňují vozu zrychlit z 0 na 100 km/h za pouhých 5,7 s. Vůz je vybaven pneumatikami Bridgestone Potenza S007 vyvinutými pro Mégane R.S. Trophy-R, které jsou zde spojeny s 19" koly Fuji Light a dvoumateriálovými brzdami Brembo s červenými třmeny. Přední náprava s oddělenými čepy, tužší podvozek Cup, hydraulické dorazy tlumičů a systém řízení všech kol 4Control mu propůjčují mimořádně sportovní chování i na okruhu.

Vytisknout

Diskuze: Renault představuje limitovanou edici Mégane R.S. Ultime

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault se propadá a podle Japonců je v závěrečné fázi snížení podílu v Nissanu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud