DISKUZE K ČLÁNKU GRAND PRIX ŠTÝRSKA: Hamilton dominuje, Ferrari odjíždí s ostudou + VIDEO

Letošní sezóna poznamenaná koronavirem přináší nové okolnosti - mezi ně patří i dva závody na témže místě s minimálním časovým odstupem. Vítejte v premiérové Velké Ceně Štýrska.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GRAND PRIX ŠTÝRSKA: Hamilton dominuje, Ferrari odjíždí s ostudou + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 158, poslední 14.07.2020 09:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Charlin (Hlasovali 4 lidé) 12.07.2020 18:44
Verstappen tak rychlý. 14 »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 12.07.2020 19:02
Z televize 18 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 4 lidé) 12.07.2020 19:44
Ham to šetřil »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Za mne dobrý závod. Škoda toho poškozenýho křídla. Na Meďany to není, ale rozhodně je úsměvné tvrzení, že jsou od nich dál, než zbytek pole k nim.
    Je mi líto Péra, za mne nejlepší výkon dne. 01
    Když si vzpomenu na Brazílii a na množství hejtů, jaký tragéd může sundat týmového kolegu, čekal jsem včera ostřejší kritiku. Kecám, nečekal. To by muselo na tom autě být jiný číslo. 12
    Nicméně musím uznat, že se to tentokrát nehází na Vettela, ikdyž po prohlášení Leclerca to asi ani udělat nešlo. 04

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Tak vida...nakonec došlo na řešení růžového Mercedesu znovu.

    Tentokrát na to ale jde Renault chytře...vybral si konkrétní díl.

    To že vypadá RP jako loňskej Mercedes není směrodatný...tvary karoserie se dají lehce napodobit. Ale s těma brdovejma kanálkama to bude horší...díl je na seznamu dílů které si musejí týmy vyrábět sami...nelze koupit jako v případě jiných dílů.

    Horší je že v tom je zapletený Mercedes...je to v podobný rovině jako motor Ferrari. FIA by musela potrestat tým kolem kterého se F1 točí, který dělá šampionátu reklamu a utrácí v F1 velký peníze.

    Současná F1 je zakonzervovaná...3 top týmy mají předplacenou pozici (může dojít k výpadku...jak letos předvádí Ferrari, ale jinak se podívejte na výsledky éry hybridních motorů...jedině Williams se dvakrát dokázal dostat na 3 místo PK, jinak jsou tam pořád tři stejné týmy.

    Jediný dva týmy které mají potenciál ohrozit tuhle top 3 byl McLaren-Honda a Renault (jako tovární tým)...jenže McLaren to s Hondou zvoral...a Honda se spojila s Redbullem...a Renault zdá se není v úplně jasné konfiguraci...od chvíle kdy plně podporoval Redbull se v podstatě rozhodl jen zachránit svůj původní tým...ale asi automobilka není ochotná v F1 utratit balík peněz kterej by je posunul k těm třem vepředu...asi nemají ani úplně správné vedení (to samé sráželo několik let McLaren...a to samé dnes asi stojí za situací ve Williamsu)...takže Renault ač tovární tým...je letos v podstatě až za McLarenem (který naopak nastartoval svoji reinkarnaci).

    Kromě Williamsu jsou ve startovním poli (kromě top 3, McLarenu a Renaultu) už jen týmy na bázi b-týmů...jeden rok vysoce profitoval z tohoto postavení Haas, s problémy Ferrari je nyní na koni B-tým Mercedesu...tedy RP.

    Tak teď uvidíme co s tím FIA vymyslí...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Mimochodem řekl bych, že Mercedes dominuje hlavně v zatáčkách, na rovinkách nějakou větší výhodu dle mého nemají a pořadí dle mého názrou: Mercedes, RB, McLaren, Ferrari, Renault, AT, Alfa Romeo, Williams, Haas (RP nemůžu počítat s minuloročním Mercedesem)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Vlastně by z toho měli problémy i Mercedes, že?

    Hned bych je diskvalifikoval, podvodníky jedny! 13 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Na Ferrari a spol by taky mohli "Tifosi" podat nějaký protest. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      37.188.245.XXX
      Prohry a i velké k tomu patří. Oni se zase zvednou. Bude to ale trvat a asi hoodně dlouho. Kopat ale takhle moc... není třeba. Diskusní pokora... 12 12 12

      PS : Za ten podvod s motorem si to zaslouží. Píše se že i další byli v některých věcech na motoru eliminováni. Nejen Ferrari....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Prý se málo snaží ten kdo nepodvádí. Ale teď se nejedná pouze o motor.
        Šasi je mizerné, jezdci k sobě nemají žádnou úctu a jádro týmu hrozí výbuchem.
        Řek bych, že má diskusní pokora je ještě stále ve velké toleranci. Umím být mnohem ráznější. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.253.XXX
          No Binotta kamenují italské média a CEO Ferrari přijde s tím, že mu věří .. ten chlap něco musí vědět 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Protest je uznaný a budou se tím komisaři zabývat. Sportovní komisaři dále nařídili týmu Mercedes-AMG Petronas F1, aby poskytl vzduchové kanály předních a zadních brzd. Dané věci byly také správci zapečetěny. Na to se asi Renault konkrétně ve svém protestu zaměřil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      Těch věcí bylo více a to je zajímavé, já si nemyslím, že to nějak dopadne špatně pro RP, ale upřímně doufám, že tohle už procházet nebude, o čem to je, zkopírovat nejlepší auto z loňska a jet s tím, že budeš občas možná na pódiu, ale nikdy ne nejlepší? To rovnou můžeme zničit F1

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Nejlepší týmy tohoto víkendu byly; Mercedes, McLaren a RB s Renaultem.
    Království smetiště získalo Ferrari.
    RP se do mého hodnocení nedostal pro velké rozdíly mezi kvaldou a závodem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    37.188.245.XXX
    RP bohužel nic nelegálního mít nebude...dle za mne špatných pravidel. Začalo to Ferrari a ve velkým...Mercedes jen kontroval. Jsou za to peníze. Wolff to kdysik na plnou hubu prohlásil. Je potřeba to do budoucna změnit. Jumpmanové tomu tleskali..bo to bylo výhodné..opak je sportovně pravdou.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Grahame, je to tak. 01
      Osobně bych byl radši, kdyby se udělaly satelitní stáje jako v MotoGP. Respektive každá továrna by mohla mít 4 tovární vozy aktuální specifikace a ostatní by musely být loňské. Sice se tím ztratí konstruktéři, ale ruku na srdce, kolik jich tam kromě továren, Williamsu, RB a McLarenu je? Alfa a Haas jsou deriváty Ferrari, RP je loňský Mercedes, Toro Rosso je derivát RB. Navíc i ten Williams podle mě přijal pomocnou ruku Mercedesu. Jinak by se meziročně nemohl takhle zvednout. RB je aktuálně v podstatě tovární stájí Hondy, takže tam se také nedá hovořit o takovém tom klasickém nezávislém konstruktérovi. Zbývá nám tedy už jen ten McLaren, který očividně zvládá svoji práci lépe, než továrna, co jim dává motory a její tovární stáj.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Jestli jsem to dobře četl...Renault konkrétně ukázal na brzdové kanálky. A tady problém může být. Od letošního roku si totiž právě brzdové kanálky musejí týmy vyrábět sami...jsou na seznamu dílů které musí být originální a nelze je kupovat.
      Takže pokud při kontrole FIA zjistí že kanálky RP jsou shodné s Mercedesem...

      Jinak máš pravdu...ale asi to začalo u Redbullu, ne? Redbull kdysi založil "Redbull technology" aby se vyhnul obvinění že oba Mateschicovi týmy spoju kooperují.

      F1 byla vždy soubojem konstruktérů...kdysi třeba Frank Williams kupoval celá auta. Ale kupoval je proto že v té době za daných podmínek...on neměl na to postavit auto sám. Jakmile se dostal do pozice že měl rozpočet na vlastné auto...v co největší míře si ho stavěl sám. Dnes týmy jako Haas, RP mají peníze...ale postavit konkurenceschopné auto se za to vlastně nedá...leda takové jaké má Williams...tedy na ježdění v křoví. Takže nakoupit části monopostů je velmi výhodné...z těch rozpočtů týmů středu pole tak zbydou peníze na jiné investice.

      Ale F1 tím trpí...proto začalo to "šetření" a snaha něco s tím udělat. F1 je dneska skoro jako vytrvalostní závody...vepředu ta top 3 a pak druhá liga.

      F1 asi potřebuje pořádnej políček...chce to opravdu zásadní změny. Jendou z těch zásadních je to že na začátku musí vedení F1 pochopit že každý je nahraditelný...ani Ferrari si nesmí dovolit vydírat ve smyslu že bez něj F1 nebude už F1.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    McLaren si v Indy asi jede pro první vítězství 01
    ...... a tak to bude nakonec "jen" druhé místo.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama