DISKUZE K ČLÁNKU Strhující Hungaroring: Strategicky dominoval Hamilton + VIDEO

Max Verstappen po zisku prvního pole-position v kariéře doufal, že se mu ho podaří přetavit ve své osmé vítězství za dobu existence v F1. Proti byl ale úřadující mistr světa, jehož výkon v závěru maďarské Grand Prix snese přídomek fenomenální.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Strhující Hungaroring: Strategicky dominoval Hamilton + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 07.08.2019 10:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Divák F1 (Hlasovalo 6 lidí) 04.08.2019 19:28
,,,dneska to moc Forza nebylo......a obávám se ,… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.08.2019 10:43
Tak RB vyřešil aero problém, takže je to jeden z… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 04.08.2019 17:15
Závod byl fajn, nebyla to žádná šílená nuda… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Fanda LH - vážně? Vážně chceš popřít co říkalo Ferrari, vědělo se to a ukazovali to data? 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Myslíš, že jejich auto stálo zaprd 2010 - 2013 nebo to s tím motorem... ?
      1) Alonso vyhrával, bojoval o tituly, je to fenomenální pilot, ale to by bez dobrého auta nestačilo...
      2) Čím déle to sleduji, tak více vnímám, že Mercedes blafuje... Toto Wolf lže jak když tiskne... Před sezónou mělo být favoritem Ferrari, v sezóně si ani neškrtne a poráží ho i RB... Tyhle motory se provozují během 5-7 závodních víkendů, když to sečteš, tak ti z toho vyjde solidní vytrvalostní závod, ve kterém je jedno číslo velice relativní pojem... Neříkám, že to není možné, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to byla tak trochu hra od Mercedesu... Kdy si vytváří alibi pro případný neúspěch nebo naopak zvyšují cenu svých úspěchů...

      PS: Pro mě je Mercedes jasný favorit ve Spa i Monze, tedy na okruzích, ke kterým se upínají poslední naděje fanoušků Ferrari...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        S Mercedesem plně souhlasím, od nich je to jen hra, ale s Alonsem 2010 až 2013 nesouhlasím, protože vážně lepší auto neměl, Okay možná 2013 ale 2010 až 2012 určitě ne, tam byl McLaren jasně rychlejší než Ferrari

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        SPA možná, ale na Monzu bych řekl že Ferrari favorit je, pokud nebude pršet.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Svého času to dokázal vyhrát Vettel s RB s nastavením na přítlak... Nedělal bych si iluze...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.242.XXX
            Jestli myslíš 2011 tak to nebylo přítlakem ale kratšími převody než ostatní, to se teď měnit neda

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              195.122.220.XXX
              I tak měly maximálku oproti ostatním slabou... Letos se to sice nedá přenastavit, ale zase máš 8 stupňů nastavených tak, aby fungovali jak v Monaku tak v Mexiku... Uznávám, že jsem to nebral v potaz a mohlo to sehrát významnou roli. Nicméně pointa mého příspěvku je, že moc neberu premisu, že Ferrari je favorit, protože nemá přítlak a má výkonný motor... Rozdíl ve výkonnosti PJ nebude velký a co se aera týče, tak záleží jakou cestou se jednotlivé týmy vydají. Víc přítlaku nemusí být na škodu... Pro mě je jasný favorit LH, kterému se na Monze velmi daří...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Jasně, pokud to teda bereš tak že Ferrari riskne nastavení a Mercedes ne v případě deště tak můžou vyhrát. Ale takhle to nebylo myšleno, bylo to myšleno tak že za sucha může Ferrari na Monze opravdu vyhrát bez nějakých zvláštních pomůcek, kdyby mělo pršet tak by mohli vyhrát spíše jen nějakým riskem nebo vymlácením se Hama i Verstappena. Favoritem za deště Ferrari za normálních okolností prostě není, Hamilton i Verstappen ukázali za deště lepší level.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Škoda, ale Mercedes byl rychejší.
    Nicméně čtvrtý závod v řadě, kdy byl RB výrazně lepší než loni.
    Vettel počtvrté v řadě poražen v kvalifikaci a potřetí v řadě byl v závodě rychlejší. Mladej se ještě má co učit. 14
    No a Hamilton krásně ukázal některým dlouholetým fanouškům F1, že jeden pitstop navíc nejen neznamená 25s ztráty, ale může být dokonce i výhodnější. 13

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      195.122.220.XXX
      Ono je to tak většinou, že víc zastávek je rychlejší, problém je předjíždění... Kdyby se vyřešil tenhle problém, tak se bude stavět častěji...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jasný. To byla narážka na jednoho tradičního oponenta, co mi vždycky argumentuje tím, že Vettelovi kolegové dostávají schválně o jeden ptstop navíc, který je stojí 25s. 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Iscarian

          Iscarian

          89.177.215.XXX
          No, jak se to vezme, mě například zastávka navíc pro Bottase ve VB nepřišla kdovíjak výhodná. 20

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            46.135.78.XXX
            Jestli si dobře vzpomínám, tak druhou udělat musel, aby použil 2 směsi. Neříkám, že 2 zastávky byly výhodnější, ale rozhodně nebyly o 25s pomalejší. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Iscarian

              Iscarian

              89.177.215.XXX
              Ano, aby použil dvě směsi, ale proč tu druhou směs nedostal už při první zastávce, tak jako ostatní a tím pádem by stačila jen jedna zastávka? Tedy v tomto případě byla jedna zastávka výhodnější strategie. Jen jsem samozřejmě na příkladu Bottase dokázal, že více zastávek nemusí být nutně tím nejlepším řešením.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                46.135.78.XXX
                S tím souhlasím. Je to prostě na každé trati jiné, jestli je lepší jeden nebo dva pitstopy. Netvrdím, že jsou 2 vždy lepší.
                Ale nikdy se to nerovná časové ztrátě v boxech. Každé kolo na nové sadě znamená snížení ztráty. Tedy pokud nedostaneš úplně blbé gumy. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              O 25s ne, jen asi o 20s 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Tak RB vyřešil aero problém, takže je to jeden z důvodů, proč se Honda veze na rychlosti RB. Ale je pravda, že RB chybí rychlsot co měl s Renaultem. Jinak Vettel zase měl lepší strategii než Leclerc

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jo vyřešil. Takže už je jejich šasi konečně na úrovni toho loňského, na kterém se vozil Renault.
        Ta Vettelova strategie byla tak výborná, že ji ze špičky nepoužil nikdo. Jinak strategie se určuje mimo jiné podle toho, v jakém stavu má pilot gumy. Kdyby dali Leclercovi stejnou, nedojede do cíle. Vettel musel víc šetřit gumy v prvním stintu, aby si ji mohl dovolit. 03

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama