PROHLÁŠENÍ po Grand Prix Francie - co říkají její účastníci?

Robert RoBertino Pavelka, 24. června 2018, 21:30 Aktualizováno 24.6.2018, 23:15 Google+

Obnovená GP Francie je minulostí, závod sice měl svá dramatická místa, ale jinak nevybočil z méně atraktivních závodů poslední doby. Jak ho hodnotili piloti a zástupci jednotlivých týmů?

Počet komentářů:  12 komentářů (Poslední 25.06. 11:29) Napište svůj názor
Sebastian Vettel byl jedním ze zlých mužů závodu

Sebastian Vettel byl jedním ze zlých mužů závodu | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

MERCEDES

Lewis Hamilton, 1. místo
Když konstruktivně kritizujete sebe sama, přistupujete k výzvám novými metodami a odhodláním, je pak skvělý pocit, když získáte takový výsledek, ale zároveň cítím zklamání, protože jsme měli příležitost dosáhnout double, což je vždy úžasné pro tým. Byl jsem spokojen s nastavením, Max byl docela rychlý, ale dařilo se mi držet ho za sebou v rozmezí pěti vteřin. Obnovený motor nás vrátil na úroveň těch, kteří měli podobnou výhodu v Kanadě, takže celý tým se může cítit šťastný co se odvedené práce týče. Pořád nás ale čeká dlouhá cesta, takže k chceme ke konci blížit tak, jako jsme to udělali dnes.

Valtteri Bottas, 7. místo

Je to škoda, protože jsme dnes měli silný vůz, jak ukazuje Lewisův výsledek. Můj závod se rozplynul v zatáčce 1. Byl jsem na vnějšku a držel si stopu, protože jsem věděl, že její udržení mě umožní jet ve dvojce na vnitřku. Najednou jsem dostal zásah zezadu, pneumatika se roztrhla a poškodila mi podlahu. Bylo to těžké, protože defekt zhoršil chování vozu v zadní části. Proto jsem také musel zpomalit a udělat druhý pit-stop, který se nepovedl, takže jsme ztratili další čas. Dnes to nebyl můj den, asi jako v jiných případech v této sezóně. Ale jsou tu pozitiva - jako tým jsme silní, ačkoliv nepřispívám potřebným počtem bodů. I přes stav svého vozu jsem aspoň zajel nejrychlejší kolo. Skloním hlavu, budu tvrdě pracovat a doufám, že se ke mě štěstí v určitém okamžiku otočí - je to jen otázka času.

Toto Wolff, šéf týmu

Skvělý způsob, jak Lewis zúročil práci v trénincích a kvalifikaci a překonal zklamání z Kanady. Kdykoli má nějaký víkend těžký, má fantastickou schopnost znovu zabojovat, což jsme viděli právě na Paul Ricard. V podstatě závod ovládl a ani v jednom kole se nedopustil chyby. Pro Valtteriho to byl podstatně těžší den: Sebastian jednoznačně špatně odhadl brzdnou dráhu v zatáčce 1, na což doplatil nejen on, ale také náš pilot. Když se dostal do boxů, viděli jsme, že šasi kolem zadního kola je dost poškozené - Valtteri popsal situaci jako "šokující". Bylo to od něj hodně bojovné vystoupení, ale také to dokázalo pozitivní stránku našeho týmu. Vozy byly rychlé díky aplikovaným novinkám, cítili jsme, že jsme udělali krok vpřed. Dík patří celému týmu, že odvedl tak tvrdou práci, ale nemůžeme si dovolit oddech - je to ještě boj na třech frontách a musíme zapojit všechny síly, pokud chceme takový výkon opakovat.

RED BULL

Max Verstappen, 2. místo

Druhé místo ve Francii je lepší, než jsme v tomto víkendu očekávali. Jakmile jsem minul zatáčku 2, ulevilo se mi, že jsem se vyhnul všem kontaktům, pořadí bylo dáno a já se věnoval vlastnímu závodu, což bylo poměrně jednoduché. Lewis diktoval tempo, ale nebyli jsme pořád příliš daleko, abych se nepokusil na něj vyvinout tlak. Měkké pneumatiky byly trvanlivější a umožnily mi slušnou rychlost, abych měl závěrečná kola klidnější. Po dvou čistých závodech a dobrých výsledcích je to důležitý posun vpřed. Byl jsem třetí, teď druhý, takže se těším na vítězství. Ztratil jsem dobrou šanci v Monaku, ale pořád ještě bude pár dobrých příležitostí na okruzích, které nám vyhovují. Ale je také dobré sbírat body na tratích, které pro nás optimální nejsou. Bylo hezké závodit ve Francii, poslouchat hymnu a vidět tolik lidí, které z tohoto prostředí dělají tradiční evropskou Grand Prix.

Daniel Ricciardo, 4. místo

Pochopitelně jsem trochu zklamaný a je škoda, že jsem dnes přišel o pódium. Byli jsme rozhodně rychlejší, než abych skončil čtvrtý, mohla to být dobrá bitva s Maxem. Nevím proč, ale během závodu se mi poškodilo přední křídlo. Před zastávkou jsme na superměkké směsi dosáhli dobré rychlosti, nevím, jak to bylo v porovnání s Lewisem, protože byl velmi rychlý, ale zdálo se, že jsem se utrhl od Kimiho a dotahoval Maxe. Asi dvě kola před zastávkou jsem si poškodil přední křídlo, okamžitě jsem ucítil nedotáčivost a nevím, zda jsem udělal chybu nebo najel na nějaké úlomky, mechanici si toho ale během zastávky všimli. Po pit-stopu se mi odlomila i pravá část předního křídla, proto jsem měl menší přítlak, nedotáčivost vzrostla a trpěly pneumatiky. Kimi se přibližoval, nepomohly nám modré vlajky, navíc to poškození, je to škoda, protože jsme dnes byli dost silní, pozitivní je, že jsme získali dobré body, ale rozhodně jsem měl navíc než na čtvrté místo, proto jsem z dnešního dne nešťastný.

Christian Horner, šéf týmu

Nakonec to byla zábavná Grand Prix a jsme rádi, že jsme naši první účast na Paul Ricardu zvládli s pódiovým umístěním a dobrým výsledkem. Max byl hodně silný a odvedl velmi dobrý výkon, zopakoval si stupně vítězů z Kanady. Na začátku se mu podařilo vyhnout se kolizi mezi Vettelem a Bottasem, usadil se na druhém místě a odjel čistý závod. Byla škoda, že Daniel v polovině závodu utrpěl defekt křídla, poškodil si dva elementy nejspíš po zásahu nějakými troskami. Byl to pro něj hodně frustrující závod, protože se také cítil na stupně vítězů. Francouzská Grand Prix znamená solidní start do další trojice závodů, jdeme rovnou do domácího prostředí. Doufáme, že tam budeme stejně konkurenceschopní a bojovat na Red Bull Ringu proti špičkovým soupeřům.

FERRARI

Kimi Räikkönen, 3. místo

Na začátku jsem ztratil dvě místa, protože jsem jel vnějškem, pak se stala nehoda v první zatáčce, bylo tam plno nepořádku. Pokoušel jsem se vyhnout, ale vybral jsem si špatnou stranu trati. Dostal jsem se zpět do závodu, z auta jsem měl dobrý pocit, zvláště po zastávce v boxech, když jsme přešli na superměkké pneumatiky. Byl jsem dost rychlý, bylo to správné rozhodnutí. Dlouhý stint byl ke konci složitý, ale s novými pneumatikami bylo auto velmi dobré, mohl jsem zase závodit a já předjel Ricciarda, což bylo mnohem zábavnější než poslední dva závody.

Sebastian Vettel, 5. místo

Myslím, že jsem odstartoval dobře, možná až příliš dobře, protože jsem se ocitl hodně blízko za Lewisem, i když jsem se snažil přibrzdit, neměl jsem žádný prostor, kam bych mohl zamířit: Valtteri byl napravo a pokoušel se dostat zpět na svou pozici, také Max útočil zvenčí. Je to škoda kvůli Valtterimu, protože neudělal nic špatně, smůla pro nás, protože jinak bychom mohli zajet lepší výsledek. Mohl jsem ale pokračovat v závodě, auto fungovalo dobře, ale výsledek neodpovídá našim představám. Byla to moje vina, ale život jde dál, už přemýšlíme o příštím víkendu.

Maurizio Arrivabene, šéf týmu

Byla škoda, že jsme měli na začátku nehodu, takže jsme nemohli ukázat, čeho bychom byli doopravdy schopni. Na trati, která SF71H opravdu vyhovuje jsme předvedli konkurenceschopný výkon. Prokázaly to souboje, které sváděli Kimi a Sebastian během závodu. Tým udělal vše pro to, aby zvládl správnou strategii při boxových zastávkách, aby oba piloti měli nejlepší šanci na výsledek. Kalendář je nabitý, už se díváme na rakouskou Grand Prix, která odstartuje za několik dní, musíme se soustředit na to, abychom znovu dobyli ztracenou půdu.

HAAS 

Kevin Magnussen, 6. místo

Dobrý závod s dobrým autem. Všechno bylo v pořádku. Jsem rád, že jsem se po včerejším zklamání dokázal vrátit. Věděl jsem, že startuji z pozice, z níž by se dalo v závodě něčeho dosáhnout, byl to náš den. Během prvního stintu jsem se potýkal s ultraměkkou směsí, přehřívala se a vůz se mi smýkal. Z nějakého důvodu byly přední pneumatiky v pořádku, zatímco se zadními byly potíže. Opotřebení bylo poměrně malé, i když vyvážení tím bylo narušeno. Zpočátku jsem se o ně víc staral, když jsem se pak dostal pod Bottasův tlak, pořádně jsem zabral a pneumatiky se chytly, takže jsem odněkud vydoloval čtyři desetiny až půl vteřiny. Právě tolik, kolik jsem potřeboval.

Romain Grosjean, 11. místo

Tlačili jsme, co to šlo, ale z prvního kola jsem si odnesl nějaké šrámy, takže pak to bylo obtížné, protože byla narušena aerodynamika. Snažil jsem se, ale byl jsem příliš vzadu. Vůz byl opravdu rychlý a Kevin dnes odvedl práci za oba, takže jsem spokojen, ale chtěl bych, abych už se konečně zbavil toho bolestného smolného období.

Günther Steiner, manažer týmu

Skončit na šestém místě je opravdu šťastným dnem. Měli jsme kliku, že měl na konci závodu problémy Sainz, smůla opět potkala Romaina, protože byl penalizován. Doufám, že se posuneme ještě dál, protože konečně máme vůz, jaký má být.

RENAULT

Carlos Sainz jr., 8. místo

Takový konec závodu je hodně bolestný. Od samotného startu to byl dobrý víkend, zvládli jsme dobře kvalifikaci, čistě odstartovali, jel jsem chvíli třetí a pak obhajoval šesté místo. Druhá polovina závodu byla rychlá a dařilo se jí zvládat až do náhlého problému, kvůli němuž jsem zpomalil o dvě tři vteřiny na kolo. Je to škoda a lituji celý tým, protože si určitě zasloužil lepší výsledek, měli jsme skončil jako nejlepší ze zbytku světa. Takové věci se v závodech dějí, je to první problém se spolehlivostí, tak budeme pokračovat a připravíme se řádně na Rakousko.

Nico Hülkenberg, 9. místo

Dnes jsem rád, že jsem získal několik pozic a skončil na bodech. První kolo bylo zajímavé, šlo o to přežít, protože všude kolem byly trosky. Včera jsem klesl dozadu, takže devátá příčka je asi to nejlepší, čeho šlo dosáhnout. Závod mě bavil, zvládl jsem pár soubojů. Carlos zajel velmi dobře a je škoda, že ztratil šesté místo, protože by tím přivezl týmu velmi slušné body. Ale do Poháru konstruktérů jsme přispěli oba, což není špatné.

Cyril Abiteboul, šéf týmu

Tenhle víkend si budu dlouho pamatovat. Kromě sportovních výkonů to byla úžasná doba, zvlášť vidět dav před závodem, to bylo opravdu zvláštní. Jako francouzský tým jsme byli maximálně připraveni, abychom uspěli, je to tedy velká odměna pro všechny zúčastněné včetně fanoušků, kteří přišli Renault podpořit. Závod nám ale přinesl určité zklamání. Carlos odvedl perfektní výkon, proto mi ho bylo líto, když ho postihly problémy s MGU-K a přišel o dvě zasloužená pořadí. Nico se musel poněkud více snažit a nějak se nedostal na své obyvklé pozice, ale odjíždíme s řadou dobrých bodů z trati, o které víme, že je náročná. Stále držíme čtvrtou pozici v Poháru konstruktérů a máme před ostatními pětibodový náskok. Stáváme se silnějšími a musíme využít veškeré podpory, kterou jsme ve francouzské Grand Prix cítili, abychom šli stále kupředu.

SAUBER

Charles Leclerc, 10. místo

Celkově jsem spokojen s bodem, včera jsem měl skvělý kvalifikační výsledek a v autě jsem se cítil opravdu jistě. Skvělé je, že jsem o tomto závodním víkendu získal další bod pro tým. Závodu jsem si užíval, svedl pár dobrých duelů. Je pozitivní, že stále postupujeme a týden za týdnem se zlepšujeme. Opravdu se těším, čeho budeme schopni dosáhnout příští víkend.

Marcus Ericsson, 13. místo

S výkonem v závodě jsem docela spokojen. Byl to těžký víkend, po tréninku a kvalifikaci jsme odvedli dorbou práci, abychom byli v závodě rychlí. Dobře jsem odstartoval, dokázal se vyhnout problémům v prvním kole a získal nějaké pozice. Pak jsem se ale potýkal s vyvážením vozu a věci neběžely tak, jak jsme čekali. V druhé polovině už vůz jel mnohem lépe, pneumatiky fungovaly a odstup od soupeřů se snižoval. Také jsme absolvovali velmi rychlou zastávku. Teď je třeba zjistit, co se stalo na začátku závodu a zúročit to v silnějším výkonu za týden v Rakousku.

Frédéric Vasseur, vedoucí týmu

Byl to jednoznačně pozitivní víkend. Zvládli jsme dobře kvalifikaci a pak postupovali krok za krokem. Dnes oba naši piloti bojovali ve středu pole a jako tým se posouváme vpřed. Je pro nás důležité, abychom byli v  závodech v kontaktu s přímou konkurencí, stále tlačili a zůstali ve hře. Před další Grand Prix máme pocit jistoty.

McLAREN

Stoffel Vandoorne, 12. místo

K tomu, abychom skončili na bodech, byla potřeba jistá dávka štěstí. Věděli jsme, že pokud se před námi žádné vozy nedostanou do problémů, bude to pro nás těžké - a tak to taky dopadlo. Dnešek byl v našem podání lepší než včerejší kvalifikace. Jakmile se nám povedlo zvýšit oproti sobotě výkon, mělo nám to pomoci zlepšit si pořadí v závodech. Zajel jsem dobrý závod, předjel Ericssona a na konci Fernanda, takže to bylo vlastně pozitivní odpoledne. Ale pro tým jsme nezískali ani bod, což je špatné. Ohledně našeho vozu se neděje nic zvláštního, jen naše tempo není rozhodně dostatečné.

Fernando Alonso, nedokončil (klasifikován na 16. místě)

Odstartoval jsem zezadu a po startu přišel o dost pozic, protože kolem byla spousta zmatků. Příliš mnoho aut přede mnou brzdilo, ale zůstal jsem na trati jako poslední. Po safety caru jsem byl na stejné pozici, měl jsem problémy s přehřátými brzdami, poté jsem přezul pneumatiky a odjel na nich téměř celý závod. Na konci jsem měl problémy s odpružením na levé straně. Za pět dní máme další příležitost, na dnešek zapomeňme a zvedněme hlavu. Doufám, že tenhle víkend byl výjimkou a na Spielbergu a zvláště na Silverstone předvedeme lepší formu. Vím, že nás během následujících měsíců budeme mít nějaké novinky, přesto jsem i po tomto víkendu stále optimistický.

Eric Boullier, závodní ředitel

Je těžké hledat nějaká pozitiva po tak frustrujícím víkendu, ale povzbudivé je, že se zlepšilo naše tempo oproti včerejší kvalifikaci. Je třeba se zaměřit, jak ho přenést do sobotního odpoledne, protože pak máme větší šanci bojovat v nedělním závodě. Stoffel i Fernando dnes ukázali na trati srdce, maximálně využili potenciálu automobilů. Je jen zklamáním, že takové výkony nevedou k bodům. Víme, že je auto nadále nutné rozvíjet, aby řešení v neděli bylo důslednější. Nakonec bych rád ocenil fantastické fanoušky, jejichž podpory jsme byli dnes svědky. Je skvělé mít francouzskou Grand Prix opět v kalendáři F1, cítil jsem se opravdu hrdý, když jsem viděl tolik nadšených diváků, kteří se na závod těšili. Doufám, že závod v příštím roce bude vycházet ze zkušeností s tím dnešním.

TORO ROSSO

Brendon Hartley, 14. místo

Byl to čistý a dobrý závod, ale do poslední chvíle bylo těžké dosáhnout nějakého pokroku. Svedl jsem dobrou bitvu s Marcussem, ale opět mě předjel během mé zastávky. V prvním kole jsem se vyhnul potížím - pár vozů si zkrátilo šikanu - ale o to jsem se moc nestaral, důležité bylo, že jsem z toho vyvázl bez problémů. Doufal jsem v další zlepšení, ale nebyl jsem dost rychlý. Nakonec jsem dostihl oba Williamsy, ale nemyslím, že by šlo dosáhnout něčeho víc, protože je obtížné, když začínáte z posledního místa.

Pierre Gasly, nedokončil

Jsem hodně zklamán, bylo těžké se smířit s koncem závodu po třech zatáčkách. V té jsem šel na vnitřek a myslel, že mě Esteban vidí, ale když jsem zjistil, že mi zavřel dveře, už jsem kolizi nedokázal zabránit. Je to škoda, že zrovna ve francouzské Grand Prix se vyřadí dva domácí piloti. Je to těžké, tak jsem chtěl tento víkend zajet dobře a výsledek není tím, co jsem chtěl domácímu publiku předvést.

Tojoharu Tanabe, technický ředitel Hondy

Byl to pro nás komplikovaný víkend a také pro všechny francouzské fanoušky. Pro ně bylo určitě velkým zklamáním, že pro Pierra skončil závod pár okamžiků po startu. Brendon začínal z posledního místa kvůli penalizaci a zatímco pár vozů vypadlo, dostával se kupředu. Bude teď třeba na tento závod zapomenout, snad se nám to podaří a budeme mnohem lepší v Rakousku.

WILLIAMS

Sergej Sirotkin, 15. místo

Byl to rušný závod s několika souboji. V prvním kole to bylo napínavé, samozřejmě jsem chtěl mít dostatečnou rychlost, abych získal nějakou pozici, ale dnes se to nepovedlo. Raději bych bojoval než se bránil, ale to začíná už v kvalifikaci. S naší strategií bychom mohli bojovat s vozy před námi až do konce závodu, pořád jsem měl na dohled vozy přede mnou. Jenže mě to stálo opotřebení brzd a pneumatik, nedokázal jsem nic, ačkoliv si myslím, že jsem ani nic jinak dělat nemohl. Splnil jsem všechno, co ode mě tým požadoval, přesto jsme tam, kde se právě nacházíme.

Lance Stroll, nedokončil (klasifikován na 17. místě)

Na začátku to nebylo špatné, dobře jsem odstartoval. Asi dvacet kol před cílem jsem cítil masivní vibrace, levá přední pneumatika byla hodně opotřebená. Probrzdil jsem ji, když mě předjížděl Vandoorne. Bylo to už tak špatné, že jsem skoro nemohl zatáčet doprava. Několik kol před cílem už byla pneumatika tak špatná, že praskla a byl konec. Bylo příliš optimistické absolvovat celý závod s jednou sadou pneumatik, myslím, že jsme byli jediní, kdo se snažil řešit strategii tímhle způsobem. Jen jsme se snažili něco vymyslet, ale nefungovalo to, rozhodně ne tak, jak jsme v závodě doufali.

Rob Smedley, vedoucí inženýr

Rychlost byla nízká, ať jsme měli hodně nebo málo paliva, vždy bylo nesmírně těžké s tím něco dělat, tak jsme přemýšleli o taktice, která by mohla pomoci. Byli jsme si jisti, že na Sergejův vůz dáme měkké pneumatiky, pro což jsme se rozhodli po safety caru v prvním kole. Stalo se v naději, že ostatní vozy by po zastávce mohly jet za námi a pak by mohlo vyjít, že je udržíme za sebou. Sergej tak jel v zóně DRS za Lancem, aby měl ochranu před Ericssonem a Hartleyem, ale oba ho předjeli. Nakonec se nám s touto strategií podařilo zůstat před Alonsem, což je určitě v tomto extrémně náročném víkendu malý bonus. Lance byl po slušném startu velmi rozladěn defektem pneu, měl možná i šanci trochu vylepšit naši finální pozici. Ale nakonec to nedopadlo podle předpokladů, musíme nadále pracovat jako tým a pokusit se vše zlepšit.

FORCE INDIA

Esteban Ocon, nedokončil

Velmi smutný den. Dobře jsem odstartoval a jel vedle Romaina po rovince, když došlo ke kontaktu. Byl jsem na okraji trati, ale přejel napříč a trefil mě. Měl jsem velké poškození na boku vozu, pak Gasly v zatáčce tři neubrzdil svůj vůz a narazil do mě zezadu, čímž jsem definitivně skončil. Jsem teď velmi zklamaný, protože jsem se těšil na závod před domácím publikem a nakonec trval jen tři zatáčky. Fanoušci byli celý víkend úžasní, takže jim musím maximálně poděkovat za veškerou pozitivní energii, kterou mi předali. 

Sergio Pérez, nedokončil

Je zklamání takhle skončit závod. Najednou mi klesl tlak vody a musel jsem auto odstavit. Je to škoda, byly na dosah body, místo toho odjíždíme s prázdnou. Měl jsem dobrý start, vyhnul se kolizím. Mohl jsem být osmý, ale Grosjean si zkrátil trať a dostal se přede mě. Dal jsem vše do snahy zajet dobrý výsledek, ale tentokrát nebylo štěstí na naší straně. Máme upgrade pro Rakousko, takže doufám, že nás několik příštích závodů vynese opět nahoru.

Otmar Szafnauer, výkonný ředitel

Tohle nebyl opravdu náš víkend, oba naše vozy odpadly, takže Grand Prix Francie je pro nás zklamání. Estebanův pobyt na trati byl velmi krátký, stal se nevinnou obětí chyb ostatních pilotů. Náraz Grosjeana na rovince byl zcela zbytečný, neočekávaný a způsobil citelné škody na podvozku. Když ho zasáhl Gasly, došlo k dalšímu poškození a Esteban musel odstoupit. Sergio se karambolům dokázal vyhnout a bojoval o body, pak mu ale klesl tlak vody a závod pro něj skončil. Stále zkoumáme příčiny tohoto problému.

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po Grand Prix Francie - co říkají její účastníci?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 25.06.2018 11:29 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 12 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Trofeje po závodě ve Francii

FOTO: Velká cena Francie, která začala hromadnou kolizí

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  3. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud