Dojezd se zvýšil skoro o polovinu. Elektrický Golf začíná šlapat na paty spalovacímu

ar6, 17. listopadu 2016, 23:19 Google+ Los Angeles Auto Show 2016

Před pár dny debutoval v Berlíně omlazený Volkswagen Golf ve standardním i sportovním kabátku s písmenky GTI. Omlazovací kúra je ale připravena i pro další deriváty německého bestselleru. Aktuálně se to týká především elektrického e-Golfu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen e-Golf zvýšil svůj dojezd i výkon.

Volkswagen e-Golf zvýšil svůj dojezd i výkon. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

elektrickým Golfem jsme se poprvé setkali před necelými třemi lety, přesto není vůbec nepřesné mluvit o aktuálním faceliftu jako o další generaci. Volkswagen totiž významně upravil pohonné ústrojí vozu, elektromotor tak má aktuálně 100 kW (136 k) a 290 Nm, o 19 koní a 20 Nm více než doposud. To zlepšilo dynamiku, z 0 na 100 km/h tak hatchback akceleruje za 9,6 sekundy a dosáhne na maximálně 150 km/h. Lithium-iontový akumulátor zvětšil svou kapacitu na 35,8 kWh, čímž stoupl dojezd podle evropského cyklu NEDC na 300 kilometrů (americká norma nabízí o něco reálnějších 200 kilometrů). Nabítí skrze 40 kW nabíječku zabere do 80 procent kapacity baterie méně než hodinu, sto procent kapacity z domácí sítě trvá méně než šest hodin.

Vnější vzhled prošel podobnou porcí změn jako provedení se spalovacím motorem. Vpředu jsou tak nová maska chladiče, jejíž decentní modrý proužek zasahuje až do hlavních full-LED světlometů. Moderní světelná technologie je standardem nejen vpředu, ale i vzadu, kde mají reflektory upravenou grafiku. Přepracovaný nárazník vpředu hostí výrazné LED diody pro denní svícení ve tvaru písmene C, mírně změněný nárazník je pak i vzadu.

Kabina rovněž příliš překvapení nepřináší. Za příplatek je dostupný 12,3palcový přístrojový štít, naopak už ve standardu se objeví 9,2palcový infotainment Discover Pro. Ten podporuje nejen ovládání gesty, ale i rozhraní Apple CarPlay, Android Auto a MirrorLink. Online služby zahrnují například dálkové ovládání některých funkcí e-Remote. Nabídku bezpečnostních asistentů rozšířily poloautonomní řízení v koloně do rychlosti 60 km/h, detekce chodců pro systém Front Assist nebo Emergency Assist, což je automatické zastavení vozidla v případě, že řidič ztratí vědomí.

Vytisknout

Diskuze: Dojezd se zvýšil skoro o polovinu. Elektrický Golf začíná šlapat na paty spalovacímu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Subaru Viziv-7 je předobrazem budoucího velkého SUV.

Subaru připravuje obrovské SUV. Zastíní Audi, Cadillac i Volvo

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud