DOVOZ DOMŮ ZDARMA. Přední autobazar přechází na novou formu prodeje

AutoRoad.cz, 19. března 2020, 00:02 Google+

Autobazar Auto ESA neplánuje kvůli šíření koronaviru propouštění a snaží se hledat jiné formy prodeje a doručování vozů zákazníkům.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Auto ESA hledá jiné formy prodeje a doručování vozů zákazníkům

Auto ESA hledá jiné formy prodeje a doručování vozů zákazníkům | foto: Auto ESA

Sdílejte článek

Díky šíření  viru SARS-CoV-2 a nemoci COVID-19 byla z nařízení vlády uzavřena drtivá většina obchodů, vyhlášen stav nouze a nařízena karanténa. To se pochopitelně týká i prodejců ojetých vozidel, kteří museli své provozovny uzavřít. Nařízení se týká několika stovek provozoven, přičemž v oboru pracuje přímo či nepřímo až 75 tisíc pracovníků, kterým tak může hrozit ztráta zaměstnání.

„Je to pro nás pochopitelně velmi nepříjemná situace, ale budeme se snažit, aby se nijak nepromítla do počtu našich zaměstnanců,“ říká Pavel Foltýn, mluvčí společnosti. Podle něj proto firma stávající situaci využije k testování zájmu klientů o online prodej vozidel. Veškeré lidské zdroje, pro které není v tuto chvíli stoprocentní využití, tak firma přesune právě do oddělení online prodejů.

„V praxi by takový model měl vypadat úplně stejně jako třeba při nákupu televize, letenek nebo obyčejné pizzy,“ říká Foltýn a dále vysvětluje: „Zákazník si na našich webových stránkách vybere vůz, o který má zájem. Ten si následně zarezervuje a prostřednictvím online chatu nebo emailu domluví s pracovníkem klientského servisu formu financování, pojištění a termín prohlídky, resp. převzetí vozu.“

V současné situaci budou vozy předávány zákazníkům ve sterilním prostředí, mimo provozovny společnosti, nicméně v budoucnosti budou pro přebírání vozů využívány všechny provozovny Auto ESA po celé republice. Firma má však připraveno i standardní doručování vozidel přímo na adresu zákazníka. „Díky aktuálně menší personální zátěži jsme schopni zajistit kompletní logistiku dopravy vybraného vozu přímo na adresu zákazníka, a to zcela zdarma.“

Podle Foltýna se zájem o nákup online meziročně zvyšoval, nicméně nešlo o nijak závratná čísla. „Je ale možné, že aktuální situace změní nákupní zvyklosti zákazníků a nákup auta přes internet budou v blízké budoucnosti považovat za naprosto normální, tak jako třeba u pračky, dovolené nebo nábytku či oblečení.“

Vytisknout

Diskuze: DOVOZ DOMŮ ZDARMA. Přední autobazar přechází na novou formu prodeje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Hyundai ix20

Nejoblíbenějším vozem seniorů se stalo MPV, jehož výroba už ale skončila

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud