Komerční sdělení
Ať už si vybíráme nové nebo ojeté auto, ve většině případů při tom dojde na emoce. Sympatie nebo naopak antipatie k dané značce či modelu, nemluvě o předsudcích a pověrách, mohou zcela převážit racionální úsudek. Často si tak koupíme méně spolehlivý model na úkor toho spolehlivějšího jen proto, že se nám nelíbí značka nebo vůz zkrátka není tak známý. To je případ i některých ojetin z žebříčku těch nejméně oblíbených, který vydala síť AAA Auto.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky