Volkswagen Caddy Alltrack míří do showroomů, na drsňáka si jen hraje

ar6, 18. prosince 2015, 06:05 Google+

Už minulá generace Volkswagenu Caddy byla nabízena v pseudoterénních šatičkách, jimž Němci říkali Cross. Současná čtvrtá generace na podobnou kůru čekala sotva půl roku, její jméno Alltrack je pak již plně kompatibilní s většinou podobně zaměřených modelů „lidového vozu.“ Za kolik se falešné dobrodružství prodává u nás?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pseudoterénní verzi poznáte i díky oplastování, Volkswagen Caddy Alltrack.

Pseudoterénní verzi poznáte i díky oplastování, Volkswagen Caddy Alltrack. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Jak jste asi již z úvodu vytušili, Caddy Alltrack je v první řadě o vzhledu. Jsou tu tedy plasty, chránící nárazníky a lemy blatníků, střešní ližiny, 17palcová litá kola, tři chromované lamely masky chladiče, zatmavená zadní světla a béžový lak Mojave, určený výhradně tomuto modelu. Uvnitř najdete, kromě bohatší výbavy, třeba speciální koberečky, hliníkové pedály, sklápěcí stolky pro zadní cestující nebo kvalitnější čalounění. Všechny tyto změny přitom proběhly u osobní verze s klasickým rozvorem. Na některých trzích můžete narazit také na Alltrack v užitkové verzi, tuzemský případ to ale není.

Pod kapotou se objeví opravdu široká řada pohonných jednotek, z nichž by si měl vybrat každý. Nejmenší, ale ne nejslabší, je litrový tříválec TSI o výkonu 102 koní, kombinovaný s manuální pětistupňovou převodovkou. Tento motor je mimochodem novinkou napříč celou řadou osobního i užitkového Caddy a najdete jej také u delší verze Maxi. Následuje dvanáctistovka TSI o výkonu 84 koní s manuálním pětikvaltem, respektive čtrnáctistovka TSI o výkonu 125 koní s manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovým dvouspojkovým automatem DSG. Naftovou paletu obstarává výhradně dvoulitr TDI s výkonem 75, 102, 122 nebo 150 koní. V prvních dvou případech je standardem pětistupňový manuál (102koňová varianta má ještě šestistupňové DSG), 122koňová verze má pohon všech kol a šestistupňový manuál a u nejsilnější specifikace můžete vybírat ze šestistupňového manuálu, šestistupňového dvouspojkového automatu DSG nebo automatu s pohonem všech kol. Alternativu představuje 1.4 TGI o výkonu 110 koní, jezdící s manuálním šestikvaltem na CNG.

Ceník - Volkswagen Caddy Alltrack

Motorizace Alltrack
1.0 TSI (102 k) 648 919 Kč
1.2 TSI (84 k) 607 658 Kč
1.4 TSI (125 k) 670 085 Kč
1.4 TSI DSG (125 k) 735 603 Kč
2.0 TDI (75 k) 642 894 Kč
2.0 TDI (102 k) 702 070 Kč
2.0 TDI DSG (102 k) 767 584 Kč
2.0 TDI 4x4 (122 k) 794 290 Kč
2.0 TDI (150 k) 784 226 Kč
2.0 TDI DSG (150 k) 837 681 Kč
2.0 TDI DSG 4x4 (150 k) 902 466 Kč
1.4 TGI (110 k) 726 580 Kč

Výbava Alltracku obsahuje šestici airbagů, multikolizní brzdu, nouzové brzdění, přednárazový systém, automatická světla, asistent rozjezdu do kopce, tempomat, dešťový senzor, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání oken, manuální klimatizaci, audio Composition Colour s pětipalcovou dotykovou obrazovkou, šesti reproduktory, CD přehrávačem a USB/MP3 konektivitou, kožený volant, chromový a kožený interiérový paket, výškově stavitelná přední sedadla, mlhovky nebo již zmiňovaná 17palcová litá kola.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Caddy Alltrack míří do showroomů, na drsňáka si jen hraje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Lamborghini Huracán LP580-2 se prohání na okruhu v Imole

VIDEO: Lamborghini Huracán LP 580-2 driftuje na okruhu v Imole

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud