DISKUZE K ČLÁNKU Peugeot prodal přes internet už 100 000 ojetin

Prodej ojetých vozů skupiny (zpětný odkup od krátkodobých a dlouhodobých pronajímatelů, vozy z dočasných tranzitů, vozy z vozového parku skupiny…) s konečnou platností přešel do éry „Web 2.0“, když byla na konci května 2014 překročena symbolická hranice 100 000 vozů prodaných on-line v evropských sítích Peugeot a Citroën a dalších firmách, zabývajících se prodejem ojetých vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.
Zavřít reklamu