Hyundai na představil na autosalonu v korejském Busanu nový prémiový sedan

ar5, 31. května 2014, 06:52 Google+

Hyundai v Busanu odhalil design prémiového sedanu s pohonem předních kol s kódovým označením „AG“, který bude letos uveden na korejský trh. Premiéru měl také modernizovaný model Grandeur, známý mimo Koreu pod názvem Azera.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Choong Ho Kim, prezident a generální ředitel společnosti Hyundai Motor, ve svém úvodním projevu uvedl: „Hyundai přichází s produkty, které vyhovují potřebám stále náročnějších zákazníků a jejich neustále se zpřísňujícím kritériím. Věříme, že dnes představené modely, nový AG a modernizovaný Grandeur, si rychle najdou své příznivce.“ 

Modernizovaný Grandeur

Modernizovaný Grandeur je vybaven výkonným vznětovým motorem Hyundai R 2,2 litru, který poprvé pracuje s turbodmychadlem s variabilní geometrií rozváděcích lopatek a splňuje emisní normu Euro VI. Tento nový motor poskytuje nejvyšší výkon 148 kW (202 k) a maximální točivý moment 441 N.m.

Zákazníci si mohou zvolit také zážehový motor Theta II GDI 2,4 litru, který byl přepracován s cílem vylepšit provozní vlastnosti ve středních otáčkách. Tento motor poskytuje nejvyšší výkon 140 kW (190 k) a maximální točivý moment 241 N.m. Další vylepšení se týká systému řízení s elektrickým posilovačem. Výsledkem je rychlejší odezva na řízení a lepší stabilita.

Modernizace modelu Grandeur přinesla také přepracovaný vnější design přídě a zádě, jakož i vylepšené audiosystémy. Nově uspořádaná středová konzole nese nejmodernější ovládací prvky topné, ventilační a klimatizační soustavy a ve standardní výbavě nechybí nový 8“ displej navigačního systému.

Modernizovaný Grandeur je o 10 milimetrů delší než předchůdce a zadní nárazník s lesklým dvoubarevným lakováním mu dodává široký a elegantní vzhled, zatímco ušlechtilá nová maska chladiče a přední nárazník vytvářejí společně s mlhovými světlomety LED velmi moderní tvář vozu.

K maximální spokojenosti zákazníků s modelem Grandeur přispějí také nové prvky bezpečnostní a komfortní výbavy. Zatímco nejmodernější technologie, jako např. asistent pro sledování slepého úhlu BSD (Blind Spot Detection), asistent upozorňující na riziko čelní kolize FCWS (Front Collision Warning System) a asistent pro jízdu v jízdním pruhu LDWS (Lane Departure Warning System), bdí nad bezpečností řidiče, vyspělý chytrý parkovací asistent ASPAS (Advanced Smart Parking Assist System) a chytré otvírání víka zavazadlového prostoru mu dopřejí ještě více komfortu a pohodlí. 

AG

„AG“ je elegantní velký sedan, který upevňuje postavení značky Hyundai jako výrobce prémiových vozů s osobitým designem. „AG“ dostal do vínku elegantní a zároveň jednoduchý exteriér, který je moderní interpretací druhé generace designu založeného na fluidních tvarech. Mezi jeho hlavní rysy patří noblesní dlouhá kapota a ušlechtilá charakterová linie, která člení boční plochy karoserie v celé délce rozvoru.

Nový vrcholný sedan s pohonem předních kol nabídne v tichém interiéru sofistikovaný jízdní komfort a jeho výbava zahrnuje řadu vyspělých komfortních prvků. AG posílí prémiový image značky Hyundai a u korejských prodejců se objeví ve druhé polovině letošního roku.

Exponáty na autosalonu v Busanu

Pozoruhodná expozice značky Hyundai v areálu BEXCO se zaměřuje nejen na prezentaci nových vozů a technologií, ale i na investice značky v oblastech fotbalu a motoristického sportu. Více než deset výstavních zón zahrnuje expozice, reprezentující veškeré aktivity korejského výrobce. Hyundai na autosalonu vystavuje celkem 25 automobilů, včetně užitkových vozidel.

Na autosalonu slaví asijskou výstavní premiéru koncept Hyundai Intrado s novou generací pohonu s palivovými články. Intrado je jedinečným vozem, který ztělesňuje vizi budoucí mobility v podání značky Hyundai. Vůz je poháněn novou generací systému palivových článků na vodík a jeho karoserie je o téměř 60 % lehčí, než konvenční konstrukce, díky centrální rámové struktuře z kompozitu vyztuženého uhlíkovými vlákny a inovativním konstrukčním metodám.

Podpoře sportu je věnována část expozice s názvem World Cup Zone, která oslavuje partnerství s Mistrovstvím světa ve fotbale 2014 v Brazílii (2014 FIFA World Cup Brazil™) řadou vozidel ve stylových barvách.

Účast značky Hyundai v globálním motoristickém sportu připomíná soutěžní vůz i20 WRC, který je společně s dalšími důležitými závodními vozy, jako např. Genesis Coupe, vystaven ve specializované zóně věnované motoristickému sportu.

Ve stejné části expozice je vystaven také koncept „Veloster midship“. Vysokovýkonný koncepční vůz disponuje sportovní technikou Hyundai, mezi niž patří motor Theta GDI Turbo 2,0 litru, který dosahuje výkonu 221 kW (300 k), lehčí hliníkové zavěšení kol, velmi tuhý skelet karoserie a motor uložený uprostřed.

Mezi klíčové oblasti, na které se Hyundai zaměřuje, patří také design, což dokládá výběr vozů vytvořených v rámci společných projektů. Mezi výstavní kousky patří „i40 Art Car“ od Karima Rashida, projekt „My Baby“ a koncepční vůz „Equus by Hermes“.

Hyundai intenzivně hledá řešení v oblasti alternativních paliv a výsledky aktivit v této oblasti ilustrují na autosalonu modely Sonata Hybrid a Grandeur Hybrid s hybridním pohonem, společně s modelem ix35 Fuel Cell, prvním sériově vyráběným vozem s palivovými články na světě. Návštěvníci autosalonu tak mají příležitost porozumět a ocenit progresivní přístup značky Hyundai k mobilitě.

zdroj: Hyundai
Vytisknout

Diskuze: Hyundai na představil na autosalonu v korejském Busanu nový prémiový sedan

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda

ŠKODA AUTO vyrábí nové tříválcové benzinové motory

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud