Prodeje vozů Citroën rostou, prodej nových osobních a lehkých užitkových vozů klesá!

ar5, 12. listopadu 2013, 08:00 Google+

Značka CITROËN prodala za období leden až říjen 5 825 osobních a lehkých užitkových vozů a obsadila tak 7. místo na trhu, který vykazuje pokles -7% oproti stejnému období roku 2012.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Značka CITROËN prodala za období leden až říjen 5 825 osobních a lehkých užitkových vozů a obsadila tak 7. místo na trhu, který vykazuje pokles -7% oproti stejnému období roku 2012.

Českému zastoupení značky CITROËN se dařilo hlavně v oblasti prodeje 

osobních vozů: 5 080 ks, nárůst o 3,1 % znamená sedmou příčku a 3,75% podílu na trhu (období leden až říjen 2013). Zůstává tak před značkami Renault, Dacia, Opel.

Měsíc říjen přinesl 702 nových registrací osobních vozů a lehkých užitkových vozů a tím i nárůst podílu na trhu na 4,24%. Obchodní nabídka postavená na výkupním bonusu zaujala hlavně budoucí klienty vozů Citroën C3, C4 a velkoprostorových modelů Citroën C3 Picasso, Citroën Berlingo. Z modelové řady DS se na špici vyhoupl vůz Citroën DS4. První majitelé si odvezli i novinku letošního podzimu - Citroën C4 Picasso.

Také užitkovým vozům CITROËN se v říjnu dařilo: 9,73% podílu na trhu a zvýšení prodejů o 17%.

„Těší mě takový zájem zákazníků o naše vozy a chci jim poděkovat za důvěru“, uvedl ředitel značky CITROËN v ČR Olivier Parry. „Naše značka se totiž stále vyznačuje vůlí najít správné a nekonvenční řešení, jehož cílem je vyjít vstříc našim klientům. O tom ostatně svědčí nové modely Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso, předurčené v pokračování úspěšné ságy těchto vozů s uměleckým jménem, které právě přicházejí na český trh. A nejen proto, že toto MPV je ještě prostornější, úspornější a vyznačuje se novým výrazným designem, ale především je ještě lépe připravené naplnit nároky klientů.

Obchodní výsledky Citroën ČR – leden až říjen 2012/2013

 

 

leden-říjen 2012

leden- říjen 2013

 

Nově registrované vozy

Podíl na trhu v %

Pozice na trhu

Nově registrované vozy

Podíl na trhu v %

Pozice na trhu

CITROËN OV+LUV

5 762

3,69

8

5 825

4,02

7.

CITROËN OV

4 925

3,35

8.

5 080

3,75

7.

 

 

Obchodní výsledky Citroën ČR – říjen 2012/2013

 

 

 

říjen 2012

říjen 2013

 

Nově registrované vozy

Podíl na trhu v %

Pozice na trhu

Nově registrované vozy

Podíl na trhu v %

Pozice na trhu

CITROËN OV+LUV

 701

4,12

8.

702

4,24

6.

CITROËN LUV

100

9,51

6.

117

9,73

5.

Vytisknout

Diskuze: Prodeje vozů Citroën rostou, prodej nových osobních a lehkých užitkových vozů klesá!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Infiniti

Infiniti Q100 - první info o chystaném sedanu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud