K trochu netradičnímu přesunu směrem z východu na západ se automobilka odhodlala z toho důvodu, že ostrovní stát vyrábí pro Spyker rozhodující množství dílů a je tedy logické přemístit výrobu ke zdroji.
Díky tomuto rozhodnutí by měly klesnout náklady, zvláště logistické, na výrobu vozů. Neznamená to ale že by se Spyker stěhoval z Nizozemí.
Spyker dnes zaměstnává přibližně 135 lidí a změna se bude týkat necelé padesátky z nich. Vedení, vývoj a závodní tým, to vše zůstává i nadále tam, kde dosud bylo.
Spyker se stěhuje do Coventry, což je, vlastně spíš bylo jedno z nejvýznamnějších míst automobilového průmyslu nejen ve Velké Británii. Jedenácté největší město hostilo jak Jaguar, tak i Peugeot a ještě některé menší výrobny. Zatímco z Jaguaru zbylo jen torzo, Peugeot se přesunul na Slovensko k Trnavě.