Prvním vozem, vyrobeným podle této strategie, byl Swift, který získal celosvětově mnoho ocenění za dynamiku i design. Podobně dopadly i další modely Grand Vitara a SX4, které se rovněž těší velkému zájmu zákazníků.
Koncept Kizashi názorně demonstruje pokrok, který Suzuki dosáhla. Slovo
"Kizashi" v japonštině znamená "předehra" nebo "ochutnávka". Má tak symbolizovat změny, kterými Suzuki prochází a naznačit směr, kam se bude vývoj vozů této automobilky ubírat.
Ústředí téma designu konceptu Kizashi je "dynamický atlet v pohybu". Ideály vozů segmentu D se totiž dají shrnout podobnými atributy, jako u úspěšných atletů: odhodlání k pokoření sportovních výzev, fyzická síla, jež vychází z každodenního tvrdého tréninku, hezké tělo bez jakékoliv nadbytečné hmotnosti a vzhled a důstojnost pravého šampióna.
Koneckonců, sami na fotografiích zhodnoťte, jak se Suzuki podařilo vyjádřit výše zmíněné atributy. Rozhodně k tomu přispívají výrazný přední nárazník, velká kola, vhodná barva karoserie, chromované doplňky. dlouhá přední kapota, ukrývající výkonný motor i aerodynamické a hladké křivky.
Vůz vycházející z Konceptu Kizashi by se v budoucnu dokonce mohl stát vlajkovou lodí Suzuki. Jsme zvědavi na další vývoj tohoto konceptu a jeho případnou produkční verzi.
Zdroj: Suzuki