Tyto hodnoty vyplývají z výkonu, který opravdu B&B Polo poskytuje, tedy 300 koní a točivý moment má hodnotu 410 Nm. Aby bylo dosaženo takového výkonu musel být sériový 1,8 litrový agregát vyměněn za jiný, kompletně upravený. Mimo jiné musely být změněny písty, ojnice, chalzení vzduchu a vstřikovací zařízení. Agregát má pouze jednu speciální hlavu válců a větší turbodmychadlo. Aby byla teplota a protitlak výfukových plynů zredukována, je Polo vybaveno speciálním výfukovým potrubím s velkým předním dílem a vysoce výkonným katalyzátorem.
Vylepšení sériového Pola GTI příjde na 10 000 Euro. K tomu se ještě připlácí za úpravu podvozku a kola, takže konečná cena takto "našlapaného" vozu se vyšplhá až na 36 000 Euro, což je něco málo přes milion korun. Komu však 300 koní příjde hodně, ten má na výběr i z méně drastických úprav - a to na 195, 210, 245 nebo 260 koní. Auto jezdí na 17 nebo 18 palcových kolech a je pochopitelně vybaveno vysoce výkonnými brzdami.