o více než 20 000 vozů a realizovat celkem 521 000 světových prodejů.
Peugeot 207 kraluje segmentu B v Evropě
Se 440 000 registrovanými vozy v roce 2007 zaujal Peugeot 207 první místo v segmentu B v Evropě. Tento velice konkurenční segment je tvořen více než 70 modely různých značek a představuje téměř jednu třetinu evropského trhu.
Stejně dobře si vede i model 207 CC v kategorii coupé-cabriolet a podobně jako jeho předchůdce 206 CC obsazuje vedoucí pozici s téměř 45 000 prodanými vozy v roce 2007.
Výsledky prodeje modelu 207 ze začátku roku 2008 potvrzují jeho pozici lídra na evropském trhu a ukazují, že nastolený prodejní trend pokračuje.
Úspěch díky široké modelové řadě
Za necelé dva roky Peugeot představil nejširší modelovou řadu v segmentu a nabídl různé verze karoserie a specifická provedení, která splňují různorodé požadavky zákazníků.
Od dubna 2006, kdy byla uvedena tří a pětidveřová varianta 207, až do představení verzí 207 SW RC a SW Outdoor v listopadu 2007, se řada rozšiřovala velmi dynamickým tempem :
- duben 2006: tří a pětidveřová verze;
- září 2006: verze 207 1.6 THP – benzinový motor s turbodmychadlem a přímým vstřikováním, který byl vyvinut ve spolupráci PSA Peugeot Citroën a BMW Group;
- únor 2007: verze 207 CC;
- duben 2007: verze 207 RC;
- červenec 2007: verze 207 SW;
- listopad 2007: verze 207 SW Outdoor a 207 SW RC./
Uvedené verze karoserie mohou být poháněny 5 benzinovými a 3 dieselovými motory poslední generace. Všechny pohonné jednotky mají příkladný projev z pohledu výkonu, komfortu, pružnosti a díky nízké spotřebě paliva a emisím CO2 i z pohledu ekologické účinnosti.
Každá jednotlivá verze modelové řady 207 představila ve své kategorii významné inovace.
Hatchback se vyznačuje dvěma typy provedení interiéru – černým a šedým a povrchovou úpravou, která je znakem vysoké úrovně kvality zpracování.
Peugeot 207 CC představil elegantní celokožený interiér s palubní deskou v kůži a dále pak v tomto segmentu ojedinělou bezpečnostní výbavu - pyrotechnicky výsuvné ochranné oblouky.
Verze 207 SW úročí přednosti konceptu SW a vedle prosklené panoramatické střechy a zadního otevíratelného okna disponuje i „magickým“ zadním sedadlem, v této kategorii exkluzivním prvkem výbavy, které se jedním jednoduchým pohybem sklopí a vytvoří dokonale rovnou úložnou plochu.
Sportovní verze 207 RC s motorem 1.6 THP 128 kW (175 k) uvádí systém SSP (Steering Stability Programme). SSP spojuje funkci ESP a elektrického posilovače řízení. Díky tomu lze maximálně využít potenciálu elektricky posilovaného řízení a dynamického řízení stability ESP. Tato inovace přináší zvýšení účinnosti brzdění při jízdě v přímém směru a asymetrické přilnavosti, a to z hlediska stability a brzdné vzdálenosti .
Tři evropská výrobní střediska
Peugeot 207 se vyrábí ve třech závodech v Evropě s denní produkcí 2 500 vozů. Tří a pětidveřová verze 207, 207 RC, 207 SW a verze SW Outdoor a SW RC pochází z továrny v Poissy na pařížském předměstí. Tří a pětidveřová verze se vyrábí od roku 2006 i ve slovenské Trnavě a společně s coupé-cabrioletem 207 CC také ve španělském Madridu.
Vůz, který získal řadu ocenění
Peugeot 207 byl oceněn v řadě zemí a získal titul Auto roku 2007 ve Španělsku, Auto Evropy 2007 v Itálii a Nejlepší importovaný vůz roku v Japonsku.
Spokojení majitelé vozu 207
Peugeot 207 je oblíben pro svůj výrazný a reprezentativní styl, komfort řízení a příkladné jízdní vlastnosti. Na spokojenosti zákazníků se podílí také kvalita provedení a pohodlí na palubě vozu.
Verze 207 CC zase okouzluje své obdivovatele svými liniemi, konceptem CC a jednoduchostí transformace siluety kupé na kabriolet.
Peugeot 207 na závodním poli
Od roku 2007 získal speciál 207 Super 2000 na mezinárodním mistrovství Intercontinental Rally Challenge (IRC) dva tituly (titul konstruktérů a pilotů) a také vítězství v národních šampionátech v Portugalsku a Polsku. V roce 2008 přihlásil Peugeot vůz 207 Super 2000 do národních kol v řadě zemí – Belgii, Španělsku, Maďarsku, Itálii, Polsku, Portugalsku a Švédsku.
Spider 207, do budoucna Spider THP, se na evropském kontinentu zúčastní osmi propagačních předzávodů, které budou odstartovány se zahájením série Le Mans Series, do které Peugeot Sport nasazuje v roce 2008 svého favorita 908 HDI FAP.
Dalším sportovním podnikem jsou Rencontres Peugeot Sport, které mají, kromě Francie, obdobu i v řadě dalších evropských zemí. Umožňují mnoha automobilovým nadšencům bojovat o titul v závodech Sprint a ve štafetě za volantem vozu 207 LW THP.
Zdroj: Tisková zpráva PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.