Během nadcházejících týdnů jich bude otevřeno dalších čtyřicet, do konce roku 2007 se počítá se sítí více než 100 exkluzivních partnerů Škoda napříč celou Čínou.
Moderní areál značky Škoda v Shijiazhuangu je pomyslnou vlajkovou lodí připravované prodejní sítě. Zabírá plochu celkem 12000 m2, plně odpovídá globálním standardům značky Škoda a kromě tradičního velkoryse řešeného showroomu v sobě ukrývá zázemí pro servis, dětský koutek či historickou expozici představující čínským zákazníkům více než stoletou historii automobilové výroby v Mladé Boleslavi.
„Otevření prvního nového dealerství je dalším důležitým krokem k úspěšnému etablování značky Škoda na jednom z nejrychleji rostoucích automobilových trhů světa,“ prohlásil Fred Kappler, člen představenstva Škoda Auto pro prodej a marketing.
Ceremoniál v Shijiazhuangu byl symbolicky zahájen ve středu 28. března v 8:58 hodin místního času. Osmička je v čínské kultuře symbolem pro bohatství, úspěch a prosperitu.
Licenční výroba vozů Škoda v Číně začne v polovině letošního roku v závodě Shanghai Volkswagen. Jako první přijde na řadu model Octavia druhé generace, v dalších letech se počítá také s výrobou modelů Fabia a Superb (vždy druhé generace). Po zavedení všech tří modelových řad by měla roční produkce dosáhnout 100 000 vozů Škoda ročně.
Projekt licenční výroby v Číně je součástí strategie růstu společnosti Škoda Auto. Další montáže vozů Škoda fungují na Ukrajině, v Kazachstánu, Indii, Bosně a Hercegovině, v přípravě je zahájení montáže v Rusku.
Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.