K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Otřesná reinkarnace Velorexu? Chtěl předělat starý Lexus, raději na něj neměl sahat

-mao / AutoRoad.cz, 13. března 2018, 11:05 Aktualizováno 13.3.2018, 11:53 Google+

Velorex, jehož karoserie je jako jediná na světě vyrobena z koženky, se stal československým fenoménem. V zámoří však někdo zatoužil po stejně "stylovém" vozidel, ovšem kýženého efektu se rozhodl dosáhnout poněkud jinou cestou. Starší Lexus LS 400 proto kompletně pokryl jakousi kůží nebo koženkou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Šílená úprava kdysi prémiového Lexusu

Šílená úprava kdysi prémiového Lexusu | foto: Reddit.com

Sdílejte článek

Pokud bychom měli sestavovat seznam nejšílenějších úprav aut na světa, tohle prazvláštní monstrum by se nepochybně umístilo na některém z předních míst. Nevíme proč ani jak tahle úprava vznikla, ovšem na silnicích působí absolutně nepřehlédnutelným dojmem.

K dispozici máme bohužel pouze jediný snímek, který se před pár dny objevil na diskuzním fóru Reddit. Ten sice zachycuje pouze zadní 2/3 automobilu, ovšem i tak je poměrně dobře patrné, že extravagantní úpravy se dotkly i kapoty, na které je umístěn minimálně hodně výrazný klakson.

img-responsive

Šílená úprava kdysi prémiového Lexusu | foto: Reddit.com

Z našeho úhlu pohledu pak vlastně ani nevíme kde začít. Například střecha je totiž zhotovena z materiálu, který až nápadně připomíná tzv. polstrované cely, které se nachází v ústavech pro psychicky nemocné (ještě než nás v komentářích z čehokoliv obviníte, známe je z filmů!).

Celá karoserie je pak pokryta jakousi zvláštní perforovanou kůží / koženkou / umělou kůží, díky čemuž dostává skutečně jedinečný vzhled. Nevíme, zda k volbě této zvláštní úpravy karoserie vedl nedostatek financí na lakování nebo jen zvláštní vkus, každopádně oděrek se teď majitel vozu rozhodně bát nemusí.

Kromě už tak zvláštní karoserie stojí za zvláštní pozornost ještě zadní část. Kromě skutečně gigantického křídla, na jehož boku je nápis "Size Matters" (Na velikosti záleží), se totiž úpravce rozhodl prodloužit vůz o gauč, který integroval do prodlouženého zadního nárazníku. Křídlo, na kterém jsou připevněna ještě přídavná brzdová světla, pak nejspíš slouží jako přístřešek pro lidi "cestující na gauči".

Upřímně nevíme co si o tomhle výtvoru myslet ani si nedokážeme vysvětlit, proč něco takového vzniklo. Je to ale taková šílenost, že jsme si to nemohli nechat jen pro sebe.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Otřesná reinkarnace Velorexu? Chtěl předělat starý Lexus, raději na něj neměl sahat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ford GT

První Ford GT v Česku? Víme, kde se s ním budete moci potkat

UAZ Classic jako devíti- až desetimístný minibus.

Legendární Buchanka si oddaluje důchod? UAZ ji takhle modernizoval

Volkswagen I.D. R Pikes Peak

Revoluční dieta? Vývoj závodního speciálu Volkswagen přinesl řadu novinek

Čtyřmístné kupé Lexus LC 500 se chlubí pohonem zadních kol a atmosférickým osmiválcem.

Nová auta se sběratelským potenciálem? Tato pětice je plná žhavých kandidátů

Tatra 815 TPL

Tatra 815 TPL vs. 400 tun? Pro tento letištní speciál žádný problém

Ilustrační foto

Jezdíte s přeškrtnutým symbolem EU na značce? Pokuta je to nejmenší, co vám hrozí

reklama
reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto, pohonná jednotka Toyoty Prius z roku 1997

Blíží se zlevnění hybridů a elektromobilů? Toyota našla nový prostor k úsporám

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST: Škoda Karoq 1,0 TSI - Budoucnost tří válců? Statistiky mluví jasně

  2. Nový postrach Sibiře? Ruská armáda se pochlubila strojem, který zima nezaskočí

  3. Jezdíte s přeškrtnutým symbolem EU na značce? Pokuta je to nejmenší, co vám hrozí

  4. Jak dlouho trvá ukrást nový prémiový automobil? Kamerový záznam majitele šokoval

  5. Tatra 77 jako tajná zbraň odboje? V tomhle autě zemřelo víc nacistických důstojníků než v zákopech

  6. Tatra 815 TPL vs. 400 tun? Pro tento letištní speciál žádný problém

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud