K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Drsná válka BMW a Audi? Posílají si tyhle vzkazy přes billboardy

-mao / AutoRoad.cz, 9. února 2018, 18:03 Google+

Koncem minulého desetiletí se v americkém Los Angeles rozpoutala vcelku úsměvná šarvátka mezi dealery BMW a Audi, kteří si vyměňovali vzkazy prostřednictvím billboardů u rušné silnice. Tahle tzv "Billboard War" má však pokračování, které se nyní koná o pár tisíc kilometrů jinde.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW rozpoutalo novou etapu tzv.

BMW rozpoutalo novou etapu tzv. "Billboard Wars", tentokrát ale v Tunisku | foto: Tuniscope

Sdílejte článek

Konkrétně v severoafrickém Tunisu, kde automobilka BMW umístila poměrně odvážný billboard kousek od dealerství Ennakl Automobiles, kde seženete prakticky všechny vozy z produkce Volkswagen Group, tedy Škodu, Seat, VW, Porsche a mimo jiné i Audi.

img-responsive

BMW rozpoutalo novou etapu tzv. "Billboard Wars", tentokrát ale v Tunisku | foto: Tuniscope

Na billboardu mnichovské automobily jsou vyobrazeny agresivní světlomety moderních vozidel značky BMW a pod nimi je francouzský text "Il n’est jamais trop tard pour changer d’avis", který se dá přeložit jako "Ještě není pozdě změnit názor." Na spodní části billboardu je pak podepsáno dealerství Ben Jemâa Motors, které je oficiálním zástupcem BMW a Mini v Tunisu. 

Vyvedený žertík však nezůstal bez odezvy a za krátko se před prodejním centrem objevil nový billboard, tentokrát z produkce Audi. Na něm je výrazně napsáno LOOOOL (anglická zkratka vyjadřující pobavení / smích), přičemž ona čtyři O tvoří znak Audi. Pod tím je pak opět francouzsky napsáno "On ne change pas une marque qui gagne", volně přeloženo jako "Nikdo nemění značku, která vítězí."

Audi tím chce naznačit, že co se prodejů na Tuniském trhu týče, má před BMW navrch. Zda se tedy dočkáme další reakce ze strany BMW je ve hvězdách, ovšem my tiše doufáme, že tahle pošťuchovaná ještě bude mít další eskalaci.

BMW má totiž tu výhodu, že v celosvětových prodejích je z německých prestižních automobilek na druhém místě a o prvenství se už pár let marně přetahuje s Mercedesem.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Drsná válka BMW a Audi? Posílají si tyhle vzkazy přes billboardy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

Jezdíte s přeškrtnutým symbolem EU na značce? Pokuta je to nejmenší, co vám hrozí

Poškození za 155000 Kč není na Tesle Model 3 téměř vůbec vidět

Promáčklina za 155 000 korun? Servis "lidového elektromobilu" leze pořádně do peněz

155mm Samohybná kanonová houfnice ZUZANA 2

Slovenská Zuzana 2? Děsivé dělo, které v zahraničí budí obrovský respekt

Lynk & Co 01

Elektromobily jiným pohledem. Proč se o tomhle nikde nemluví?

Replika prvního vyrobeného Porsche 356 Roadster

Renovace nebo replikace? První vyrobené Porsche 356 Roadster urazilo pořádnou cestu

Zenvo TSR-S

Auto s tančícím křídlem? Žádná chyba nebo závada, tohle je geniální nápad

reklama
reklama

Doporučujeme

John Cooper? Muž, který změnil svět motorsportu

VIDEO: Znáte příběh Johna Coopera? Připomeňme si muže, který změnil svět…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST: Škoda Karoq 1,0 TSI - Budoucnost tří válců? Statistiky mluví jasně

  2. Nový postrach Sibiře? Ruská armáda se pochlubila strojem, který zima nezaskočí

  3. Jak dlouho trvá ukrást nový prémiový automobil? Kamerový záznam majitele šokoval

  4. Jezdíte s přeškrtnutým symbolem EU na značce? Pokuta je to nejmenší, co vám hrozí

  5. Chris Brown vyvezl své pozlacené Lambo, extravagantní vkus nezapře

  6. Tatra 77 jako tajná zbraň odboje? V tomhle autě zemřelo víc nacistických důstojníků než v zákopech

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud