Toyota GT 86 je propadákem roku. Může za to tahle šílená reklama?

-jzy / AutoRoad.cz, 13. ledna 2018, 19:56 Google+

Reklama je jedním z nástrojů, který má za úkol podporovat prodej výrobku. Tedy alespoň tak to obvykle vidí odborníci na marketing. Jenže co když to u téhle reklamy u Toyoty tak trochu přepískli a namísto zvyšování odbytu stojí právě ona za neúspěchem GT 86?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toyota GT86

Toyota GT86 | foto: youtube.com

Sdílejte článek

Toyota GT 86 patří společně se sesterským Subaru BRZ nepochybně k nejzábavnějším a nejdostupnějším zadokolkám na trhu. Navzdory nepopíratelným kvalitám a stovkám pochvalným recenzím to ale nemá poslední léta vůbec jednoduché. Vloni Toyota na českém trhu navzdory faceliftu prodala pouhé dva exempláře. Nedaří se ani v celé Evropě, kde za poslední čtyři roky klesl počet prodaných „hachi-roku“ z více než 2,5 tisíc na polovinu. A jen něco přes 7 tisíc kusů si odvezli zákazníci v USA, což je kontextu velikosti tamějšího trhu hodně smutné číslo.

Jenže právě za velkou louží se GT86 propagovalo vskutku svérázným způsobem. V téhle televizní reklamě jde totiž o zachycení slavného momentu překvapení, když si dovezete nové auto a s veškerou pompou jej poprvé hrdě ukážete svojí drahé polovičce. Čekáte dojemné tóny a emocemi nabité situace zakončené láskyplnými objetími? No, podívejte se sami, říká se, že i negativní reklama je reklama.

A jak to máte vy? Dokázala by vás podobně šílená propagace odradit od koupě vaší vysněné hračky?

Vytisknout

Diskuze: Toyota GT 86 je propadákem roku. Může za to tahle šílená reklama?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Chevrolet Styleline Deluxe Convertible

Stylový kabriolet ze sbírek Steva McQueena míří do aukce, bylo to jeho poslední…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud