Mercedes-AMG G63 6x6 je bezesporu jedno z nejimpozantnějších terénních monster posledních let, jehož schopnosti mimo zpevněné cesty patří k tomu nejlepšímu na trhu. Ani tento vůz však není nezastavitelný, jak dokázal jeho majitel, který s ním uvízl tak nešťastně, že ho ani rolba nedokázala vytáhnout.
Jen těžko si lze představit terén, který by dokázal zastavit Mercedes s pohonem 6x6, 37 palcovými pneumatikami, portálovými nápravami, světlou výškou téměř půl metru, pěti uzávěrkami diferenciálu a centrálním rozvodem vzduchu, který dokáže nahustit pneumatiky z 0.5 baru na 1.8 baru během pouhých 20 sekund.
Přesto se na Instagramu objevilo video, které zachycuje bezmocný Mercedes obklopený sněhem do výšky jeho obřích pneumatik. Jak se vůz, jehož vlastníkem je zřejmě majitel instagramového účtu Gregb.23, do závěje dostal ntušíme, nicméně podle předchozích příspěvků se zdá, že majitel vozu jednoduše zkoušel, kolik toho jeho vůz vydrží a prodíral se různými závějemi.
Panzer down! & this happened... not even the #SnowCat... #Cortina
Další video pak ukazuje příjezd rolby Snowcat, která měla Mercedes vyprostit. Řidič rolby nejdříve odhrnul sníh za vozem, poté připojil tažné lano a několikrát se pokusil vůz vytáhnout - zcela bezúspěšně. Mercedes sice měl tendenci se pohnout, ovšem po chvíli už začala hrabat i rolba.
Z videa se tak zdá, že majitel bude muset čekat až na jarní tání, ovšem při dalším pohledu na instagram je vidět fotka již vyproštěného vozu s textem "Back out in the wild". Zda se majitel poučil netušíme, nicméně jedno je jisté: vyprostit uvězněné monstrum jistě nebylo snadné a pár lidí se jistě zapotilo.
Back out in the wild! The #GreenPanzer learning how to work around the snow in #Cortina ??
Jeden z nejvýraznějších off-roadů světa, se kterým se zámožní šejkové prohání pouštními dunami, tak nakonec zastavil obyčejný sníh v italské oblasti Cortina.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?