Mercedes-AMG G63 6x6 je bezesporu jedno z nejimpozantnějších terénních monster posledních let, jehož schopnosti mimo zpevněné cesty patří k tomu nejlepšímu na trhu. Ani tento vůz však není nezastavitelný, jak dokázal jeho majitel, který s ním uvízl tak nešťastně, že ho ani rolba nedokázala vytáhnout.
Jen těžko si lze představit terén, který by dokázal zastavit Mercedes s pohonem 6x6, 37 palcovými pneumatikami, portálovými nápravami, světlou výškou téměř půl metru, pěti uzávěrkami diferenciálu a centrálním rozvodem vzduchu, který dokáže nahustit pneumatiky z 0.5 baru na 1.8 baru během pouhých 20 sekund.
Přesto se na Instagramu objevilo video, které zachycuje bezmocný Mercedes obklopený sněhem do výšky jeho obřích pneumatik. Jak se vůz, jehož vlastníkem je zřejmě majitel instagramového účtu Gregb.23, do závěje dostal ntušíme, nicméně podle předchozích příspěvků se zdá, že majitel vozu jednoduše zkoušel, kolik toho jeho vůz vydrží a prodíral se různými závějemi.
Panzer down! & this happened... not even the #SnowCat... #Cortina
Další video pak ukazuje příjezd rolby Snowcat, která měla Mercedes vyprostit. Řidič rolby nejdříve odhrnul sníh za vozem, poté připojil tažné lano a několikrát se pokusil vůz vytáhnout - zcela bezúspěšně. Mercedes sice měl tendenci se pohnout, ovšem po chvíli už začala hrabat i rolba.
Z videa se tak zdá, že majitel bude muset čekat až na jarní tání, ovšem při dalším pohledu na instagram je vidět fotka již vyproštěného vozu s textem "Back out in the wild". Zda se majitel poučil netušíme, nicméně jedno je jisté: vyprostit uvězněné monstrum jistě nebylo snadné a pár lidí se jistě zapotilo.
Back out in the wild! The #GreenPanzer learning how to work around the snow in #Cortina ??
Jeden z nejvýraznějších off-roadů světa, se kterým se zámožní šejkové prohání pouštními dunami, tak nakonec zastavil obyčejný sníh v italské oblasti Cortina.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?