DISKUZE K ČLÁNKU

Modré majáky ve zpětném zrcátku? Co dělat, když za vámi jede sanitka, hasiči nebo policie

Záchranáři se na našich silnicích stále častěji setkávají s řidiči, kteří nejsou schopni vytvářet v kolonách tzv. záchrannou uličku. Když se jim pak v zrcátku objeví vůz záchranného sboru s rozsvícenými majáky, začnou zmatkovat a záchranáři ztrácí drahé vteřiny, které by mohly věnovat záchraně zdraví nebo životů. Jak se tedy chovat v případě, kdy stojíte v koloně a za vámi se objeví vůz s právem přednosti v jízdě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Martin K.

    Martin K.

    109.81.209.XXX
    Už se to někde zmiňovalo, všici v evropě mají vytvořit pruh mezi levým a pravými pruhy jen v ČR jak blbci to máme naopak - když už chce EU nějaký zákon sjednotit tak má třebas tento a ne jiné kraviny.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Heureux D.

    Heureux D.

    94.230.150.XXX
    Necham mezeru a zhned tam vjede jiny trotl ktery si mysli ze mu delam misto. No a pak se mi nechce delat zadne misto kvuli temhle idiiiotum ale pripravim se ze budu muset uhnout aby majacky mohli projet a nemohl tam prave vjet trotl ridic. Mnoho ridicu zastavi v nejuzsim miste a pak se divi ze sanitky, policie houkaji za nim jak zbesile a neuhne a neuhne a to dela desitky tisic ridicu ze bezohledne zastavi zrovna kde chteji a nepremysli ze se neda projet.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Ilustrační fotografie

Zamrzlé či zaseknuté zámky u auta? Nové řešení

Ilustrační foto

Nejdelší dálnice světa? Mají tisíce kilometrů a stejně jsou většinou v lepším stavu než D1

Historie modelů Lamborghini

Znáte historii Lamborghini? Naučíme vás ji během pěti minut

CXperience je návratem Citroënu k extravagantním limuzínám.

Citroen oznámil plány na nový reprezentativní sedan. Nahradí modely C5 i C6

Lancia 037 Stradale

Raritní Lancia sráží sběratele do kolen. 1 z 207 homologačních speciálů je v dokonalém stavu

Ferrari

Jak přišlo Ferrari vůbec ke svému znaku?

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama