Po silnicích se prohání různé druhy a typy tahačů, od těch s krátkou trambusovou kabinou, přes několikametrové komfortní koráby až po ty elektrické (alespoň v testovacím režimu). Podobnou věc, jako je ta na fotografiích, jsme však doteď vídali pouze v televizi nebo na monitorech.
Nevíme kdo je vlastníkem tohoto kolosu ani proč něco podobného postavil, nicméně své dílo zkázy dotáhl do nejmenšího detailu. Kapota klasického kapotovaného tahače s čumákem je lemována zuby, za které by se nemusela stydět ani kdejaká pila. Chybět nemohou ani různě poházené řetězy, přídavné přívody vzduchu na kapotě, komíny jak od uhelné elektrárny, retro světlomety a vpředu masivní rám.
Celé monstrum je doladěno matně černou barvou, která celý post-apokalyptický vzhled dokonale dotváří. Na nárazníku je navíc umístěna řada registračních značek, které vypadají jako trofeje po jeho obětech. Uprostřed masky chladiče se pak houpe logo "Punishera", které je v tomto případě trochu zavádějící. Spíš než jeho nám totiž tenhle truck připomíná Mad Maxe.
Jediným nepatřičným detailem je tak bílý návěs s logem Amazon Prime. Nevíme, zda se jedná o neotřelou formu propagace nového filmu či seriálu, nicméně kdybychom podobné monstrum potkali na silnici, vystoupíme z auta, zakousneme se do stromu a děláme suchou větev.
Lidé z Redditu však byli odvážnější a děsivé monstrum už na silnicích několikrát vyfotili. Nejedná se totiž o žádnou statickou reklamu, ale o klasický tahač, který se může svobodně a hlavně legálně pohybovat po silnicích.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?