DISKUZE K ČLÁNKU

Jak dopadne srovnání BMW a Škody Superb? Výsledky všem vyrazily dech

Napadlo vás někdy, jak asi dopadne srovnání vrcholu mladoboleslavské automobilky Škoda Superb 2.0 TSI 280 k s momentálně nejrychlejším a nejluxusnějším vozem mnichovské automobilky BMW M760Li? Nás sice ne, ovšem naši britští kolegové to brali jako dobrý nápad a pustili se do srovnání nesrovnatelného. Výsledky? Předvídatelné, přesto mnohdy překvapivé.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pavel G.

    Pavel G.

    78.157.167.XXX
    Hluk pod 70dB se udává proto, že pod 70db není zapotřebí ochrana sluchu (evropské normy). Když to výrobce změří a je to nad 70dB, přesune měřící "pozici" do výhodnější polohy a upraví metodiku měření. Pokud by někdo z výrobců uvedl hluk nad 70dB, musel by k autu dodávat ochranné prostředky. A 3dB je opravdu dvakrát vyšší hluk. Takže tak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    87 dB je řev vétřieský, nevím, co měřili. Většinou se udává hlučnost uvnitř někde od 60 do 66 dB a uvědomíme-li si, že jednotka není lineární a 3 dB jsou subjektivně brány jako zdvojnásobení hluku, je rozdíl mezi 65 a 87 dB obrovský.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • Karel U.

      Karel U.

      88.101.82.XXX
      Podle mě jde možná pouze o porovnání dvou hodnot, že v BMW je prostě větší klid. Asi nelze považovat mobilní aplikaci za dobrý měřící přístoj ve srovnání s profesionálními hlukoměry. Sám jsem mobilní aplikaci dříve zkoušel a dostal jsem se na podobné hodnoty, přičemž oficiálně má mít moje auto při rychlosti 130km/h hluk 69-70dB. Nicméně je fakt, že pokud bych takový test dělal, tak bych si na to zval profesioální vybavení, aby se ty hodnoty alespoň blížily realitě. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit

Aktuálně

Snadný způsob, jak oklamat pojistku Tesla Autopilot

Techniku za miliony oklamal pomerančem, cestování má teď mnohem příjemnější

Kia Stinger GT

Kia míří skutečně vysoko, nebojí se srovnání ani s BMW či Porsche

Bugatti Veyron

Testovací jezdec Bugatti měl děsivou nehodu. Vysvětluje, co se stalo v rychlosti 400 km/h

Jayco Embark Luxury

Pojízdná vila za cenu limuzíny Rolls-Royce? Tenhle autobus je luxusnější než váš obývák

Lamborghini Urus

Lamborghini Urus podtrhuje svou unikátnost. Obyčejné pneumatiky na něm raději nezkoušejte

Záběry ze sedmé epizody druhé série Grand Tour (TV pořad Amazonu)

Vybuchující Octavia, létající Lancia a dvě mlátičky. Nový díl Grand Tour bude impozantní show

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama