Ferrari 250 GTO? Šokující je, z čeho je vyroben

-mao / AutoRoad.cz, 6. listopadu 2017, 11:18 Aktualizováno 6.11.2017, 12:22 Google+

Ferrari 250 GTO paří mezi sběrateli k oblíbeným a vyhledávaným kouskům, ovšem díky ohromné poptávce a minimální nabídce jsou ceny astronomické a mnoho lidí si tak o tomhle skvostu z Maranella může nechat jen zdát. Někteří kutilové se s tím však odmítají smířit, díky čemuž vznikají i po celém světě desítky replik, přičemž tato patří k těm nejvydařenějším ze všech, jaké jsme dosud viděli.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Téměř dokonalá replika vozu Ferrari 250 GTO vznikla z Datsunu 280Z

Téměř dokonalá replika vozu Ferrari 250 GTO vznikla z Datsunu 280Z | foto: Orlando Classic Cars

Sdílejte článek

Ještě než nás zasype vlna kritiky, že jsme asi úplně slepí, že tohle vidělo pravé GTO leda z rychlíku, atd. pojďme si upřímně říci, že zas tak špatná replika to není a pokud by kolem vás prosvištěla v rychlosti okolo 50 km/h, jistě byste to tvůrci vozu spoltrojicenavijákem i vy.

My se však musíme spokojit se stacionárními fotkami vozu, který je v současnosti na prodej u společnosti Orlando Classic Cars na Floridě. Jak už mnozí z vás nejspíš tuší, tohle Ferrari je ve skutečnosti převlečený Datsun (Nissan) 280Z z roku 1978. Ke cti majitele je však nutno dodat, že s podobu exteriéru si skutečně vyhrál.

Z přední strany je totiž podoba takřka dokonalá, neboť výrobce vozu nevynechal téměř žádný detail. Nechybí tak malá maska s logem automobilky, světlomety překryté plexisklem s chromovým rámečkem ani trojice nasávacích otvorů v horní části nárazníku.

Na bocích blatníků pak nechybí charakteristicky umístěný blinkr, poziční světlo, pár výdechů za kolem ani žluto-černé logo automobilky. Třešničkou na dortu jsou pak chromovaná zrcátka umístěná na samotném vrchu blatníku.

Obstojně se svého vzoru drží replika i v zadní části, zejména díky podobnému sklonu střechy, integrovanému "křídlu", neobvyklým výdechům za zadními koly a také díky nápadně podobným zadním světlům, pod kterými ční čtyři koncovky výfuku.

Navzdory kvalitní práci odvedené na exteriéru je však interiér poněkud odbytý. Autor sice vyměnil volant a budíky za originál z Ferrari a dokonce zde umístil i pár emblémů automobilky, ovšem většina interiéru zůstala bez výrazných změn a je trochu nudná.

Různé nedodělky by však mohl napravit příští vlastník vozidla. Kolik za něj bude muset zaplatit nevíme, ovšem rozhodně ho vyjde laciněji, než originální Ferrari 250 GTO, jehož hodnota se šplhá do desítek milionů korun.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ferrari 250 GTO? Šokující je, z čeho je vyroben

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

MAZ-7907

Největší monstrum Sovětského svazu? Brutální pohon 24x24 a na korbě jaderné rakety

Volkswagen Type 1, nebo-li Brouk

VW zaplatil Tatře? Pokuta se vyplatila, z lidového auta vznikla legenda

Na charitativní aukci Barrett-Jackson se podařilo vydražit automobily v hodnotě přesahující 128.8 milionu Kč

Nová auta za nesmyslné částky? Jediné místo na světě, kde si za vozy parádně připlatíte

Nové policejní vozy Škoda Superb

Dálniční policie si převzala nové vozy, Superbům s výkonem 280 koní nebude snadné ujet

Omlazená Tesla Model S

Tesla jako sběratelský artikl? Kupujte než zkrachují, doporučuje známý skeptik

Ilustrační foto

Jarní prázdniny se blíží. Poradíme vám, jak připravit auto na cestu do hor doma i v zahraničí

reklama
reklama

Doporučujeme

Koenigsegg Agera RS se stal novým držitelem titulu pro nejrychlejší silniční automobil světa

VIDEO: Rychlost 457 km/h z pohledu řidiče? Koenigsegg se pochlubil záběry z…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Šestnáctiletý synek miliardáře prodal své Ferrari. Místo sporťáku si pořídil Rollse

  2. Jediný svého druhu? Tatra JK 2500 je nejkrásnější vůz, který česká automobilka nevyrobila

  3. Techniku za miliony oklamal pomerančem, cestování má teď mnohem příjemnější

  4. Z vysněného auta se stala noční můra: Chtěla jen pár oprav, místo toho dostala hromada šrotu

  5. Testovací jezdec Bugatti měl děsivou nehodu. Vysvětluje, co se stalo v rychlosti 400 km/h

  6. Škoda 120: Proč mizí legenda českého automobilismu ze silnic?

reklama

Zprávy odjinud