Stojí za oblibou nového Tiguanu dokonalá reklamní kampaň?

-jka / AutoRoad.cz, 4. listopadu 2017, 10:58 Google+

Značka Volkswagen totiž získala se svou kampaní "New in Town" na nový Volkswagen Tiguan Bronzovou Effie v prestižní soutěži EFFIE Awards. Klíčovou roli hrálo 12 českých osobností, které s novým modelem Tiguan objevovaly neznámá místa.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tiguan

Tiguan | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Máme velkou radost, že kampaň New in Town byla v tak silné konkurenci oceněna Bronzovou Effie,“ říká Martina Valterová, odpovědná za marketing značky Volkswagen v České republice. „Volkswagen Tiguan je automobilem pro život bez hranic a tuto všestrannost jsme se snažili neotřelým způsobem ukázat v projektu New in Town. Ráda bych touto cestou poděkovala našim ambasadorům a kreativním agenturám za skvělou spolupráci při realizaci úspěšné kampaně na nový Tiguan, který se těší rekordní poptávce českých zákazníků.“

Tradice soutěže EFFIE, oceňující efektivnost reklamy, sahá až do roku 1968. První ročník zorganizovala Americká marketingová asociace se sídlem v New Yorku. O 13 let později se soutěž EFFIE konala poprvé také v Evropě. V České republice jsou ocenění EFFIE udělována od roku 1997 Asociací reklamních agentur ARA (dnes AKA – Asociace komunikačních agentur). V současnosti se soutěž pořádá ve 40 zemích na pěti kontinentech.

V letošním ročníku Effie byla zpřísněna pravidla pro udělování cen, která kladou větší důraz na prokázání skutečného efektu komunikace a na kvalitu informací a dat v soutěžních přihláškách. „Nemohli jsme se smířit s vágními daty, jako jsou počty zhlédnutí nebo fanoušků na Facebooku. Nová pravidla kladou vyšší nároky na přihlašovatele i na porotce“, řekl Martin Klčo z Leo Burnett, který v Asociaci komunikačních agentur (AKA) vede skupinu věnující se soutěžím.

V inovativně pojaté kampani New in Town, která běžela od 1. června do poloviny července 2016, představilo novou generaci SUV Tiguan dvanáct předních českých osobností z oblastí sportu, designu, hudby, gastronomie, cestování, fotografie a umění. Designér Maxim Velčovský, herečka Jitka Schneiderová, zpěvák David Koller, badmintonista Petr Koukal, gurmán Pavel Maurer, novináři Miloš Čermák a Tomáš Poláček, duchovní matka farmářských trhů Hana Michopulu, herec Lukáš Hejlík, architekt Petr Kučera, fotograf Jan Březina a módní návrhářky Anna Tušková s Radkou Sirkovou, které tvoří pod značkou Chatty, objevovali s novým SUV neznámá místa ve městech i daleko za jejich hranicemi. 

Google+ Vytisknout

Diskuze: Stojí za oblibou nového Tiguanu dokonalá reklamní kampaň?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nové Suzuki Swift Sport

Japonské auto roku 2018? Největší pozornost sklidil nový Suzuki Swit

První oficiální snímky nové generace vozu Mercedes-Benz CLS

První snímky nového Mercedesu CLS: Agresivitu lemují moderní technologie

Rolls-Royce Dawn

Rolls-Royce s vytaženými blatníky? Zní to jako bláznovství, ale výsledek je famózní

Stroje Patria AMV se dodávají v řadě různých modifikací

Nad Tatrou se opět blýská! Slováci testují nová bojová vozidla pěchoty

Jeep Wrangler z roku 1989 už sice není v nejlepším stavu, přesto si ho John Cena stále nechává ve své garáži

Slavný wrestler se pochlubil svým prvním autem. Proč v něm nikdy neřadí pětku?

reklama
reklama

Doporučujeme

Co dělat v zimě s vybitou autobaterií?

Jak vybrat správnou autobaterii? Poradíme vám, na co si dát pozor

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak dopadne srovnání BMW a Škody Superb? Výsledky všem vyrazily dech

  2. Nezničitelné ruské off-roady? Nový GAZ nastartuje i v třeskutých mrazech

  3. Pickupy pomalu zaplavují Evropu, na vině je paradoxně EU

  4. Proč je Autopilot Tesly roky napřed? Stačilo jedno odvážné rozhodnutí

  5. Nejrychlejší automobil v Dubaji? Ještě není hotový, přesto budí neskutečnou pozornost

  6. Co nám Škoda tají? Po Nürburgringu se prohání tajemný Kodiaq

reklama