Na stylovou tříkolku neměl, tak si ji postavil ze starého Mitsubishi

-mao / AutoRoad.cz, 10. října 2017, 10:36 Aktualizováno 10.10.2017, 12:31 Google+

Polaris Slingshot možná není v našich končinách tak dobře známá jako v zahraniční, ovšem čistě z pohledu techniky se jedná o velice zajímavou tříkolku, která díky kombinaci nízké váhy, slušného výkonu a pohonu jednoho zadního kola nabízí jedinečné zážitky za volantem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mitsubishi Eclipse s kompletně předělanou zadní nápravou

Mitsubishi Eclipse s kompletně předělanou zadní nápravou | foto: Reddit.com

Sdílejte článek

Slingshot ale podobně jako další víkendové hračky patří do skupiny strojů, jejichž cenovka umožňuje jejich vlastnictví jen omezenému počtu lidí. Ostatně když Slingshot vstoupil na český trh, začínala jeho cena na hodnotě přesahující 800 000 korun.

Někteří lidé si však chtějí dopřát zážitek z řízení tříkolky za všech okolností, což vede ke vzniku poměrně zajímavých a raritních vozů. Jedním z nich je i toto Mitsubishi Eclipse druhé generace, kterému jeho vlastník kompletně přepracoval zadní nápravu i zadní karoserii.

Absolutně netušíme kdo se o přestavbu vozu zasloužil, kolik to stálo peněz nebo času, k dispozici máme pouze dvě fotografie, která se objevily na diskuzním webu Reddit. Na jedné z fotografií je zachycena i zcela unikátní zadní náprava se dvěma ve středu umístěnými koly a středovým odpružením ve stylu motocyklů.

Podoba zadní části právě s Polarisem Slingshot je zkrátka do očí bijící, ovšem po technické stránce se Slingshotu vyrovnat nemůže. Zatímco Polaris je vybaven řetězem poháněným zadním kolem, Eclipse byl z továrny dodáván jako předokolka, případně s pohonem všech kol.

I guess they couldn't afford a Slingshot?

img-responsive

Stylová tříkolka Polaris Slingshot je zajímavým nástrojem pro víkendové dovádění na okruzích či okreskách | foto: wheelsage.org

Na druhou stranu může Mitsubishi nabídnout jízdu s větrem ve vlasech bez použití helmy, prostor pro až čtyřčlennou posádku a také více výkonu. Pod jeho kapotou se totiž nacházel buď 2.4 litrový čtyřválec o výkonu 105 kW (142 k) nebo přeplňovaný dvoulitr o výkonu 160 kW (217 k).

Otázkou však je, jak se na takto upravené vozidlo tváří úřady a co by na jeho kvalitu či techniku řekli odborníci.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Na stylovou tříkolku neměl, tak si ji postavil ze starého Mitsubishi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji do garáže. Důvod je bizarní

Vývoj Dacie Duster

OBRAZEM: Dokáže nová Dacia Duster navázat na úspěchy svého předchůdce?

Škoda Karoq

OBRAZEM: Úspěšné SUV Škoda Karoq?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Toyota Sora

Toyota přichází s revolucí v hromadné dopravě. Autobus Sora je prostorný, výkonný a ekologický

Mercedes-AMG G65 Final Edition

Mercedes se loučí s legendárním G-čkem. Poslední hold mu vzdá exkluzivní limitovanou edicí

V současné době zažívá závod Škoda Auto v Kvasinách největší modernizaci a rozšíření ve své historii.

Vstup na americký trh se odkládá. Škoda má od VW jiný úkol

reklama
reklama

Doporučujeme

Alfa Romeo Sprint Zagato

Alfa Romeo Sprint Zagato: Elegantní monstrum devadesátek zraje jako víno

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  2. Podívaná, při které se tají dech. Shelby Baja Raptor si podmanil pouštní duny

  3. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

  4. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  5. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

  6. Mercedes testuje sestavu monstrózních pluhů. Mají speciální určení a jediného řidiče

reklama